Mijn lijst met blogs

donderdag 15 november 2018

Kerstkaart in de hitte.

Nog een kaartje welke ik van de zomer uit mijn vakantiedoosje maakte. Dat was nav een lift van Marfien waar ik aan meedeed en waar ik veel plezier aan heb beleefd. Het was bloedje warm die week, ik waande mij even in december. Nog even en dan is het al tijd om ze te versturen.
Kleine vierkantjes en hertjes doen het altijd goed, deze dan ook met plezier gemaakt en het spreekt verder wel voor zich.
Van de week nog een paar knoopjes erop geplakt zodat die nog met een challenge mee kan doen.
Een korte post dit keer.
Ik heb een probleempje op mij IPad. Ik kan lang niet meer bij iedereen reageren, want ik ben in enen niet meer ingelogd en als ik het google account aanklik kom ik ook niet verder. Kennen jullie dit? Ik hoop dat het na een update weer over is. Het is wel lekker als ik gewoon op de IPAD in de luie stoel of bank kan reageren.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag, optie knopen
ABC Christmas: Wensen of XMas
Sweet Stampin Christmas challenge: alles mag
Groetjes, Nelleke

26 opmerkingen:

Epie zei

Hallo Nelleke , superleuke kerstkaart gezellig dat je weer meedoet met week 46 , dankjewel voor je bijdrage till next time
Groetjes van Epie DT52WTC

karin zei

Ik herken meteen die lift van Marfien erin. Mooi kaartje Nelleke.
groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

haha ik zie je zitten Nelleke 38 gr zweet op je hoofd en heerlijk aan de kerst kaart!!!
Wat een ontzettend leuke kaart is het geworden.

Bedankt voor je deelname bij 52WTC
Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marfien zei

Leuke kaart en niet je eerste kerstkaart met deze schets. Ben er toevallig ook mee bezig maar er moet eerst een kaart voor een jarige afgewerkt en morgen op de bus
(wat moeten we tegenwoordig toch lang vooruitdenken hè)

Inkyfingers zei

What a lovely card and your stag looks so stately!
Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

Nancy Soetaert zei

Dacht al dat de kaart me op een of andere manier vertrouwd leek...
Heel mooie kerstkaart
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Heel leuk deze kaart, leuk dat je nog weet dat je die in de bloedhitte hebt zitten maken. Hij is erg geslaagd, ondanks (of dankzij?) de warmte.
Ik heb het op mijn ipad ook, al een tijdje, zit nu ook noodgedwongen op mijn (werk)laptop te reageren. Want met de ipad log ik in en als ik dan weer naar het blog ga ben ik er weer uit. Soms ineens ben ik dan toch weer ingelogd en gaat het weer even goed. Ik weet niet of het door de update is gekomen, maar het is wel irritant.
Groetjes
Jantine

Danielle zei

Allereerst dank je wel voor de leuke verjaardagskaart! Ben er blij mee, het is een mooie :-) Je kerstkaart, gemaakt in de hitte is ook echt goed gelukt. Ik kan op mijn IPhone ook geregeld niet reageren. Heb nu voor het bloggen de Google Chrome App geïnstalleerd, zo werkt het wel....

Henriët zei

Leuke kaart met die vierkantjes op de achtergrond. Dit hert blijft een mooie. Ik moet hem ook maar weer eens tevoorschijn halen.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Grappig is dat hè, dat je soms nog precies weet waar je was en hoe warm het was toen je de kaart maakte.
Leuke kaart, je hebt helemaal gelijk, hertjes doen het altijd goed.

GerJanne zei

Heel mooie kaart heb je gemaakt. Ik hou toch wel van vierkantjes. Altijd een leuk effect!
Heb je de I pad al uitgezet en weer aan? Maar misschien helpt de tip van Danielle

Diny zei

Prachtige kaart Nelleke!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Nelleke...leuk gedaan met die vierkantjes en het elegante rendier..Succes met je I-Pad...Ik zit altijd op een vaste pc...werkt het fijnste vind ik..maar die staat ook naast mijn hobbytafel in de hoek van de kamer
Ik noem het altijd "Mijn Ateleeke:" hahaha

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Hermien zei

Ik moest op mijn laptop ook opnieuw inloggen! Je kerstkaartje ziet er weer mooi uit.

Groetjes Hermien

Ellen zei

Mooie kaart Nelleke...leuk gedaan in de hitte!
Ik heb dit probleem ook en zette het al op mn blog in de hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft. Ben steeds uitgelogd op mn Iphone en dan ineens weer ingelogd...om gek van te worden. Een enkele keer ook op mn ipad. Ik hoor nu dat anderen dit ook hebben. Misschien toch iets van Blogger!
En je mailtje dat je stuurde...ook gek en niet ontvangen. Ik krijg in mn mailbox ook reacties van mensen die voor andere blog bestemd zijn...ook zo raar!!

Joanne kramer zei

Hij is super mooi!!! Warm van kleur en dan te bedenken dat jij toen waarschijnlijk warm was door de zonneschijn ;-).
Ik kan al een tijdje niet meer reageren via mijn telefoon. Vond dat ook af en toe makkelijk om te doen. Ik krijg mezelf gewoon niet ingelogd... erg vervelend.
groetjes Joanne

Enny zei

Een heel mooie kaart, leuke achtergrond met die vierkantjes, en een prachtig hert ! Groetjes, Enny

carla zei

Een prachtige kerstkaart.
Heel leuk gedaan die achtergrond met de vakjes.
Groetjes,
Carla

flossbite zei

Beautiful card! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnuts Christmas Challenge.

Caroline Cards zei

Heel leuke kaart!
Fijn weekend en groetjes, Caroline

Danoesja zei

Hallo Nellekewat een prachtige kerstkaart, erg leuk is het raam met die mooie achtergrond.
Ik heb problemen op de laptop, via safari kan ik niet meer uitloggen op mijn blog en reageren bij anderen dus dat doe ik nu via Chrome, dat ik niet meer kan uitloggen is al vanaf begin dit jaar, blijkbaar ondersteund Apple safari niet dus ik denk dat het ook daar aan kan liggen op de i-pad en i-phone.
Nog een heel fijn weekend, lieve groetjes Danoesja

Marjan zei

Heel mooi, Nelleke! Schitterende kleuren samen ook! Wat vervelend dat je nu nog steeds last hebt van dit soort dingen. Ik hoop dat het snel over is. kan je niet helpen helaas, ik heb een vaste PC op Windows en mijn telefoon werkt op Android.

Zw@@n zei

Wat een leuke kaart, Nelleke. Mooie kleuren. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

Gerrina zei

Aparte, maar oh zo mooie kleurencombinatie! Gaaf vind ik deze... Fijn weekend!

martina's kaartjes zei

ziet er erg mooi uit ! Geslaagd kaartje,
fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
grtjs, martina DT 52 WTC
x

sanpiseth40 zei

I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
หนัง 2016