Mijn lijst met blogs

vrijdag 30 november 2018

Vintage

Na lange tijd weer een vintage kaartje/label  gemaakt. Op de facebook pagina van 12 tags van Kimya moest een bingo kaartje. Nou heb ik daar geen stempel van. Misschien had ik wel wat kunnen vinden op internet, maar ik ben de speelgoed kast ingedoken en vond een echt bingoplaatje. En daar van alles bij gezocht en werd het een vintage kaartje. Het plaatje op een goudkleurig en roze papiertje geplakt, daarachter zit een ster en op de ster congrats. Een vlinder uit de oude doos, een bandje met rozen , ooit eens bij Zeeman gekocht in de opruiming en nooit gebruikt...
Een strik van Joy, 3 roosjes op een bloem en wat rode swirl takjes. Bovenaan een roze strik, de randjes ruw gemaakt en tot slot nog parels en wat sterren.
Na het posten weer hard aan de slag in huis dan om 17.00u een etentje met het gezin van mijn oudste zoon. Ik heb het wel goed dacht ik, mijn 4e etentje/high tea al deze maand. :-)
Challenges op facebook:
Kimya verpakkingen maak een tag met een bingokaart.
Bij de vintage en more moet er een ster op zitten
Groet en tot een volgende kaart.
Nelleke 

7 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig Nelleke...mooie details en kleuren en super vintage!
Plezier met je zoveelste etentje!
Groetjes Ellen

Joanne kramer zei

Super mooi! Prachtige details. groetjes Joanne

marja kenter zei

Heel mooi Nelleke, leuk hè om zo met verschillende dingen bezig te zijn.
Veel plezier met jullie etentje en mooi weekend.
groetjes

Nicolette zei

Prachtige kaart Nelleke en leuk die echt bingokaart er bij.
Groetjes Nicolette

Marfien zei

Mooie tag met veel lieve details

Daphne zei

Even snel kijken kan niet, wat veel te zien!!
Ik hou wel van al die details, alles past bij elkaar, dus het is niet TE.
Knap gemaakt.
Fijn weekend.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige tag Nelleke. Heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt en lekker genieten hoor van al het leuks en lekkers.
Lieve groetjes Miranda