Mijn lijst met blogs

maandag 5 november 2018

Nieuwe uitdaging: dubbele zig zag kaart

Maak een dubbele zigzagkaart is de nieuwe uitdaging bij de Egel. Dat was voor mij ook een uitdaging, want ik had deze nog nooit gemaakt. Een leuke en toch niet moeilijke uitdaging. Op het blog van de Egel staat een beschrijving.
De 27e waren mijn broer en schoonzus 40 jaar getrouwd en voor hen maakte ik deze kaart. Nadat de basiskaart klaar was kon het versieren beginnen. Omdat het papier vrij druk is, heb ik het rustig gehouden. Binnen in het groot 40, hun voorletters in hartjes met een mooie bloem. Een kant gesponst. Hij doet veel op de fiets, zij is gek van de katten.
Hier zie je het dichterbij. Het papier is van Craft emotions.

De kaart wordt bijeen gehouden met een wikkel, Daarop de data gezet. ( jammer genoeg iets scheef, maar handwerk zullen we maar zeggen :-) ) In de wikkel onze wensen geschreven. De wikkel kun je openen met een stukje klittenband.
De achterkant nog designpapier met een wens. Dat zie je ook nog dat ik op de kleine flap een bloementje en hoek swirl geplakt heb.
Een leuke opdracht waar ik met plezier aan gewerkt heb en in dank is aanvaard.
Challenges:
Carlin's kaartenparadijs: jubileum en hartjes.
Groetjes, Nelleke 


13 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een mooie verzorgde kaart. Ik vind het zo'n mooi model! groetjes Joanne

Nicolette zei

prachtige kaart Nelleke.
Groetjes Nicolette

Marjan zei

Gave kaart in een prachtig model! Heel feestelijk ook, wat natuurlijk voor zo'n gelegenheid ook helemaal leuk is.
En... wat leuk dat je zag dat de Rensina van het blog bij jouw dochter in de klas zat! Zeker een klein wereldje!

Ellen zei

Ik vind hem schitterend Nelleke...super gezellig en vrolijk ziet hij er uit!
Groetjes Ellen

carla zei

Wat een mooie kaart en zo'n leuk model.
Knap gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze challege bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla (DT)

karin zei

Dat is een prachtig kaartmodel, je hebt er je werk van gemaakt. Heel mooi !
Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
groetjes,
Karin DT

Marijke zei

Dat heb je mooi gedaan. Hij lijkt me anders best wel ingewikkeld? Ziet er wel heel feestelijk uit zo!Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

prachtig uitgewerkte zigzagkaart!
Zal het jubilerende paar vast blij mee geweest zijn!
groetjes
Nancy

Cora Schram zei

Wat een leukerd is ditπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Mijn to-do lijst wordt steeds langer zo☺️☺️

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke, mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ja, hij is echt supermooi. Vrolijk, dat papier en dat past wel bij de gelegenheid!

Marfien zei

Dat ziet er goed uit, feestelijke kaart Nelleke, kan me voorstellen dat je daar veel plezier aan beleefd hebt

Renate zei

Je hebt een lekker vrolijk en kleurijk kaartje gemaakt voor deze speciale gelegenheid.
Super leuk dat je meedoet aan onze challenge. Ik hoop dat je er ook bij onze volgende challenge weer bij bent.

-xies- Renate.
(DT The Sketchy Challenges)