Mijn lijst met blogs

zaterdag 17 november 2018

Happy birthday to you

De sketch van Tuesdaymorning sketches keek mij aan om gemaakt te worden. Omdat ik een kaartje nodig had voor een jarige neef was dat een goede reden om hiermee aan de slag te gaan. Papier en stempel komen van de Action. Omdat er in het designpapier ook iets van blauw zat, blauwe accenten gebruikt. Knoopjes en jute touw voor een stoere uitstraling. Gewoon een fijn model om zo even tussen door te maken. Wat is onze hobby toch veelzijdig.
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke 

12 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe kaart met dit mooie papiertje en de leuke stempel! Ik vind ook dat we een zalige hobby hebben!
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Lekker stoere kaart Nelleke! En wat ken het toch heerlijk ontspannend zijn om creatief bezig te zijn. jammer dat ik de workshop mis, maar ik neem even de rust met 4 nachtdiensten...

Daphne zei

Heeeeeele leuke hobby!
Dit is een mooi, stoer kaartje.
Leuk, die blauw accenten erop, ik hou erg van dit soort details.

Jantine zei

Heel leuke kaart Nelleke, lekker stoer!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Mooi stoer kaartje Nelleke!
Thanks voor je antwoord!
Groetjes Ellen

Marfien zei

Toffe kaart, zocht nog wat inspiratie voor jongenskaarten, dit is een goede tip

Annerieke zei

Leuke stoere kaart Nelleke! Knoopjes, touwtje, ik houd er ook van.

Hermien zei

Prachtig kaartje voor de jarige Nelleke.

Groetjes Hermien

Melissa Craig zei

What a fun birthday card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

marja kenter zei

Een hele leuke kaart Nelleke wat heb je die stempel mooi gebruikt, heel inspirerend.
Groetjes

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart Nelleke. Stoere accentjes en heel gaaf zoals de stempel de blikvanger is geworden. Jij bent veelzijdig in je hobby ;P
Lieve groetjes Miranda

sanpiseth40 zei

I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
หนัง 2016