Mijn lijst met blogs

zaterdag 27 juli 2024

Nieuw geluk

We zijn weer thuis! Donderdag om 21.15 u draaiden we weer de inrit in, veilig en wel. Wat is het weer fijn thuis komen en te zijn. 
Vandaag een geboortekaartje. Nooit gepost en al heel lang in concepten. Dus toch maar eens tijd om nu dan eindelijk te posten. Het kaartje spreekt eigenlijk voor zich.
Nu, zondagavond zie ik dat het bericht welke ik op de computer verder gemaakt had, niet is opgeslagen.
Vandaar dat het steeds onaf was.
Challenges:
Groet, Nelleke 



11 opmerkingen:

karin zei

Altijd fijn om weer veilig thuis te komen na een vakantie.
Leuk kaartje voor een baby. Ik zet ook kaartjes in een mapje 'nog te plaatsen ' en af en toe kijk ik er eens in.
Fijn weekend,
Karin

Femminde zei

Heerlijk om weer thuis te zijn. Vandaag lekker genieten met Thomas.
Het weer werkt fijn mee.
En wat een leuke kaart.
Misschien ook wel uit 2018.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Je hebt een leuke geboorte kaart voor Jill gemaakt. Weggaan is fijn maar als je weer thuiskomt ook. Wij zijn op dit moment weer onderweg.. Heb ook nog veel kaarten in concept . Die plaats ik als we onderweg zijn. Dan heb ik altijd wat op het blog. . Fijne dag. Groeten Trijntje

Daphne zei

Welkom thuis😊
Fijn hè, na de vakantie weer lekker in je eigen mooie fijne huis te zijn.
Wat een leuk kaartje is dit. Ik vind het schuine 4kantje, onder de kangaroe, heel leuk op het stukje vissenstaart dp.
Misschien kan ik beter zeggen.... ik vind de sketch heel leuk. 😊

Martha zei

wat een leuk kaartje Nelleke!
fijn om toch weer in gezondheid heerlijk te komen!
fijne dag liefs Martha

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan,
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

GerJanne zei

Wat fijn dat jullie weer terug zijn! En je kaartje is super leuk !

Angélique zei

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
Wat een leuke geboortekaart met moeder en dochter kangoeroe.

marja kenter zei

Het is weer een schattig kaartje wat leuk dat roze en bruin ook. Ook je vorige kaart is mooi en vooral het Action verhaal. Ik zei laatst tegen Ed "ik ga niet naar de Action want dan ga ik toch alleen maar papier kopen en ik heb al zo veel". Toen gingen we wel naar de kringloop en liep ik daar tegen 10 30x30 vellen dp aan voor 10 cent p st. Tja....😂
fijne zondag en liefs

Ellen zei

Erg leuk en lief kaartje laat je zien. Het heeft dus lang geduurd voor dat deze beestjes naar buiten mochten haha…dat was met mn vorige kaartje ook bijna een jaar…het gaat ook zo hard allemaal! 🙈
Altijd weer lekker om weer thuis te zijn!
Groetjes Ellen

Billie A zei

Oh how cute is this card. I love the little mom and baby. Great design and so glad you shared over at Cardz 4 Galz. Sweet sweet card.