Mijn lijst met blogs

maandag 29 juli 2024

Uitdaging met Aartje 1

Een paar jaar geleden kreeg Aartje een pakketje van mij en gingen wij elkaar maandelijks uitdagen. Elke laatste maandag van de maand plaatsen wij dan ons kaartje op het blog.
We vonden dit zo leuk dat we besloten hiermee door te gaan. Dit maal kreeg ik van Aartje een leuk pakket, dat zie je hieronder en daar zaten ook nog wat mooie lintjes bij. 
Ik mocht de eerste opdracht bedenken.
Die is als volgt:  Gebruik de bloemenstempels van Eline en gebruik het papier van Autentique.
Ik gebruikte de sketch van de Egel, zocht mooie papiertjes uit en papier om op te stempelen. Daarbij gebruikte ik effen en designpapier, stempelde dit met donkergrijze inkt, en knipte de bloemen uit. Daar maakte ik mooie setjes van en het geheel kwam op de kaart. Om het wat pittiger te maken, maakte ik een zwart hart, en zette streepjes en stipjes op de bloemen en kwamen er zwarte steentjes op de kaart. Een algemene tekst gebruikt, zodat deze voor meerder gelegenheden gebruikt kan worden 
Hier zie je wat er allemaal in het pakketje zat. Leuk he? Daar komen vast hele leuke kaarten van!
Challenges:
Facebook: de Egel: sketch
Kijken jullie ook wat Aartje gemaakt heeft. Klik hier.
Hier genieten we van ons huis en tuin.
Zaterdag zijn we met Thomas naar de open dag van PSV geweest. Wat een feest, wat een mensen, dat maakte zondag tot een rustige dag. Vanavond gaan we bij Rick eten, altijd leuk en hier gaan we zeker op de fiets naar toe, wat extra zon en warmte pakken.
Groet, Nelleke

   




 

15 opmerkingen:

Henriët zei

Wat maakte je een super mooie kaart met het pakket van Aartje. De bloemen springen er helemaal uit. Mooi met die zwarte accenten.
Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de vakantie en weer veilig thuis zijn.
Nu lekker genieten van het mooie weer hier.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Gave uitwerking van deze schets !!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje Nelleke! Mooi met die bloemen. Ik zie dat Aartje het iets anders gedaan heeft. Jullie vieren nog even vakantie lees ik. Gezellig om bij een kind te gaan eten....

Femminde zei

Wat gezellig dat jullie elkaar uitdagen!! En mooi kaartje geworden.
Ooit had ik die stempels ook.
En gezellige avond met de pannenkoeken. Fijn dat Thomas zo genoten heeft bij PSV.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

O wauw, Nelleke, je hebt een heel gave kaart gemaakt met de spullen uit het pakket en je eigen opdracht.
Zo mooi hoe je kleuren en materialen hebt gecombineerd, het is een een heel mooi geheel.
Dat genieten doen jullie goed. Veel plezier bij Rick.

Anita van Deur zei

Super leuke uitwerking van de sketch vind het papier ook heel leuk.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke kaart Nelleke, mooie kleuren. Leuke uitwerking van de sketch en gezellig om elkaar zo uit te dagen.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuke kaart met deze mooie bloemen. Leuke kleuren. Veel plezier vanavond. Groeten Trijntje

Martha zei

Prachtig kaartje, Nelleke
Leuk om elkaar zo uit te dagen
Fijne avond liefs Martha

Marfien zei

Mooi gemaakt volgens de schets, kan ik ook wel weer eens proberen

Aartje zei

Wat liggen we deze keer enorm ver van elkaar af. Jouw kaart geeft me wel weer inspiratie om met deze stempels aan de slag te gaan. Heel mooi!
Groetjes Aartje

Claudia's kaartjes zei

Die uitdagingen zijn zeker leuk!!! Ik doe da ook met Lisbeth. Alleen is het er deze maand nie van gekomen door de vakantie periode.
Jouw kaartje is echt wel supermooi!

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke uitdaging zo samen.
Je maakte een prachtige kaart Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Nicolette zei

Jij maakte er ook een mooie kaart van.
Groetjes Nicolette

Ellen zei

Prachtige kaart Nelleke en zo vrolijk met de aparte bloemen…super! Je hebt de sketch mooi gebruikt!
Groetjes Ellen