Mijn lijst met blogs

woensdag 3 juli 2024

Paardebloemen

2 zomaar kaartjes die toevallig zijn ontstaan. Bij de eerste was ik bezig om een draaikaart te maken, dit mislukte, maar ik kon er nog wel een 10 x10 kaartje van maken.
Het papier is van SU, dat kwam ik toevallig tegen. Daarop kwamen de paardenbloemen van Joy! die ik op de beurs in Nijkerk kocht. Bloemen, kun je niet genoeg hebben, ik hou er zo van. Wat glittertjes en algemene tekst. De gele bloemen steken mooi af bij het blauw.
Ook van deze is het papier van SU. De basis is een kaartje met tekst. Daar maakte ik nog een golvenrand bij. Een steren  zijn van toepassing op de tekst. Deze is al gelijk verstuurd naar iemand die wel een steuntje kan gebruiken. 
Vandaag een heerlijk rommeldagje in huis. Wat opruimen, rommelen en even freubelen.
Tot morgen voor de wekelijkse kerstkaart.
Groet, Nelleke 

 

11 opmerkingen:

Nicolette zei

Mooie kaarten. Die gele bloemen springen er wel uit, leuk!
Groetjes Nicolette

Anita van Deur zei

Je kaart viel me gelijk op, wat is hij mooi en de kleur van de paarden bloemen top!
2de kaart is mooi hoor de tekst vind ik top.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie kaarten Nelleke en inderdaad bloemen heb je nooit genoeg. Ze zijn heel mooi op dat blauw. Ook je tweede kaart is een plaatje, mooie tekst.
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Twee leuke kaarten Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een mooie kleurrijke kaarten! Vooral de eerste vind ik geweldig mooi met de gele bloemen op het contrasterende blauw.
Liefs,
Nancy

Sigrid1972 zei

Leuke kaarten Nelleke. Die gele bloemen zijn schitterend!!!
Groetjes, Sigrid

Martha zei

Wat een mooie kaarten, Nelleke
ik vind de paardenbloemen zo mooi gelukt!
Liefs Martha

karin zei

Echt mooi die bloemen. Mooie kleur heb je ervoor gekozen. Prachtig kaartje. Ook de regenboog kaart is een mooitje.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Wat een vrolijkheid! Ik vin het allebei heel leuke kaarten! Goed van je dat je van een mislukte nog zo'n leuke kaart maakte!

Ellen zei

Wat een leuke kaartjes laat je zien, enig die paardebloemen! Ik zie ze voor het eerst…heel leuk verwerkt op je kaart!
De 2e is ook super gaaf met de mooie tekst en leuke papier!
Dit steuntje zal zeker gewaardeerd worden!
Groetjes Ellen

Angélique zei

Ohhh, wat een gave kaart met die mooie paardebloemen! Ze krijgen zo alle aandacht die ze verdienen. De tweede kaart is ook tof, een heel mooie tekst die je met vrolijk papier kracht bijzet.
Heerlijk zo'n rommel-maar-aan-dag.