Mijn lijst met blogs

woensdag 31 juli 2024

Oud roze en legergroen

Deze maand mocht ik de 2e kleur bedenken bij het Kleurenkaartteam. De eerste is oud roze en ik koos er legergroen bij. Als snel vond ik designpapier, van Joy meende ik, wat geschikt was voor deze uitdaging. De basis was dan ook al snel klaar.  Ik had gedacht om een heren en een dames kaart te maken in de kleuren..
Voor de eerste kaart wilde ik de mooie bloemenstans van Spelbinders gebruiken die ik van GerJanne gekregen had voor mijn verjaardag. Eerst een heleboel bloemen gestanst en later gaan schikken en plakken. Een leuk werkje welke ik nog kon doen eer ik op vakantie ging. De kleuren zijn op de foto wel iets meer roze als oudroze. Dat is dan zo.
Challenges:
Kleurenkaartteam: oud roze en legergroen
Paperminutes: favoriete bloemen
Dit is het herenkaartje geworden, rustiger als de eerste. Op de basis kwam nog het bierflesje, opener en bierglas, want de ontvanger houdt wel van een biertje. Kaartje klaar..... verkeerd om geplakt. balen, dan maar alles aan elkaar plakken en een standaard er achter. Ook weer opgelost.
Ik ben weer benieuwd naar alle creaties die er gemaakt zijn en ik kom zeker bij jullie kijken.
Groetjes en tot de volgende kaart.
Nelleke 

 

21 opmerkingen:

Martha zei

Prachtige kaarten Nelleke
Vooral de bloemenkaart zo mooi in deze leuke kleurencombinatie
Fijne dag liefs Martha

marja kenter zei

Mooie kaarten Nelleke. Heel verschillend maar allebei top.
Mooie dag en liefs.

Anita van Deur zei

De eerste is een prachtige fleurig kaart in de gevraagde kleuren. Ook de heren kaart vind ik geslaagd.

Colien zei

Heel leuke kaarten in de door jou gekozen kleurtjes van deze maand!
Mooi om al die verschillende creaties te zien vandaag.
grtz Colien

Marjan zei

Schitterende kaart met de mooie Spellbinders bloemen! Ook je mannekaart is top, Nelleke!

Femminde zei

Wat een prachtige kaarten!! En zo lekker verschillend.
Was bij mij even zoeken naar de juiste kleuren, maar bedankt voor je keuze.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
ps. helaas heb ik mij niet aangemeld, er staat wel een kaartje op mijn blog

Daphne zei

Heel erg leuk.
Vooral de dames kaart, met al die bloemen, vind ik altijd zo leuk, zo'n groot boeket op een kaart.
Hele mooie kleuren, oudroze en leger groen.

Marijke zei

Mooie kaarten allebei en zo verschillend! Je bloemetjeskaart is prachtig! Wat een mooie stans en de mannenkaart ook een mooie. Heel slim om maar een standaard erachter te doen! Groetjes Marijke

Angélique zei

Je hebt een verrassende kleurencombinatie gekozen, mooi zoals blijkt bij jou kaarten en die van vele anderen.
De mannenkaart is heel geslaagd, maar de kaart met bloemen is super! Je hebt een heel mooi boeket bij elkaar geschikt.

!neke zei

Twee gave kaarten !!!!
groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Je kaartjes zijn leuk, vooral die met bloemen vind ik geslaagd.
This is fabulous.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Nancy Soetaert zei

Je zorgde voor een toffe kleurencombi! En je maakte 2 mooie kaartjes. Ik moet een beetje lachen dat je je kaart ondersteboven plakte, dat had ik ook met mijn KKT-kaartje... Kan gebeuren hé ;-)
Groetjes
Nancy

Marfien zei

vrolijke kaarten, mooie bloemen heb je gemaakt

Trijntje zei

Hele mooie kaart met de bloemen en de heren kaart is ook erg leuk. Mooie kleuren combi. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat zijn ze mooi he, die bloemen?! Prachtige kaart.
En die tweede is ook erg leuk. Ja, die lust wel een biertje! Whahaha!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Niet één maar zelfs twee kaartjes in de KKT kleuren! Mooi Nelleke, vind de kaart met de bloemen echt heel mooi 🌺☕️

Kathie zei

Beautiful cards, I love this card and the colours you've used, your flower die-cuts are so pretty, This is such a lovely card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Nancy zei

Hey Nelleke,
Hier een inhaalrondje voor het KKT.
Dankjewel voor de mooie kleurenkeuze. En ja, mijn papier lijkt erg op het voorbeeld. Kan er niks aan doen, het kwam zo uit...
Je maakte een mooi setje in de kleuren van deze maand!
Tja, die muizen... Hopelijk geven ze het op nu...
Liefs,
Nancy

chantal zei

Nog een late reactie voor KKT
Top kleur heb je gekozen.
Mooie kaarten heb je gemaakt, wel totaal verschillend
Liefs Chantal

Heike zei

Sehr schöne Blumen und eine tolle Karte. Vielen Dank, dass du sie uns bei Paperminutes zeigst.
Liebe Grüße
Heike

Kati zei

Wow, wow, wow what an adorable card!! So many pieces!
Thanks for playing Paperminutes with us. Hugs
Kati