Mijn lijst met blogs

donderdag 18 juli 2024

Traditionele kerstkaart

Dag allemaal, daar ben ik weer met een kerstkaart vandaag. Vorig jaar kreeg ik knutselspulletjes van een mevrouw van de kerk, en daar zat dit papier ook bij. Ik maakte de basis en kwam er niet mee verder en legde het weg. Dat komt denk ik door het designpapier, dat glimt een beetje en vind ik eigenlijk niet zo leuk. Maar goed ik kwam het weer tegen en ik heb er toch maar een kaartje van gemaakt. Het is een traditioneel kaartje geworden. Een plaatje van MD, en wat kleine poinsettia’s doen het altijd goed. De sketch een kwartslag gedraaid, een kantklaar strikje die ik al heel lang heb en ook maar weinig gebruik.
En de rest van het papier? Ik heb het weggedaan, gratis in mijn verkoophuisje voor een liefhebber. 
Want ik heb mij voorgenomen om papier wat ik echt niet mooi vind weg te doen, aan een ander of er kladpapier van te maken.
Challenges:
Gisteren hebben we 44 km gefietst. Naar Viborg naar een kringloop winkel en via een omweg terug. Het is droog, morgens worden we gewekt door de zon, maar verdwijnt ook regelmatig weer achter de wolken. 
Avonds genieten we van de muziek in de stube. Ook overdag horen we links en rechts al muziek op de camping van mensen die aan het oefenen zijn. Wat een talenten lopen er rond zeg, jong en oud doen mee. 
Groetjes, Nelleke



 

13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Knap dat je hem toch hebt afgemaakt, zijn mooie kleuren maar idd het glim kan je tegenstaan, wij hebben ook niet veel met glim.
Maar lief om het neer te leggen en er een ander blij mee te maken.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Nicolette zei

Leuk dat je dan toch er een kaart mee gemaakt hebt. En dat weggeef kastje thuis, loopt dat een beetje?
Groetjes Nicolette

Caroline Cards zei

Een leuke kaart. Fijn dat je andere mensen blij maakt met papier wat je niet mooi vindt.
Groetjes, Caroline

!neke zei

Heel mooi deze kaart !!!
En heel goed ....wegdoen wat je niet mooi vindt !
groeten Ineke
DT52WTC

Trijntje zei

Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt. Soms moet je even iets wegleggen en dan later weer opppakken… het is goed gelukt. Veel plezierboot de camping. Lekker genieten. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Toch vind ik het een heel mooi papier hihi heb het zelf ook. Samen met de rest een hele mooie kerstkaart. Zo dat waren flinke km die jullie fietsen

Anoniem zei

Het is toch een mooi kaartje geworden. Zo met die effen stukjes papier erop valt het papier erachter niet zo op. Mooi gedaan! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Daphne zei

Dat is een goeie tip..... papier wat je echt niet mooi vindt weg doen.
Dat doen we niet gauw tenminste ik niet, maar eigenlijk is het raar, want iemand anders kan er misschien wel iets mee.
Toch vind ik het een mooie kaart, het is een beetje druk, met dit dp, maar wel mooi.
Klinkt als een goede vakantie, nu al.

Henriët zei

Een echte traditionele kerstkaart. Mooi gedaan.
Papier dat ik echt niet mooi vind neem ik mee naar school.
Groetjes van Henriët

Ingrid Reyners zei

Zo heb je het papier toch op gebruikt, de glitter valt niet op. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke kaart.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

jolanda creatief bijtje zei

leuke kerstkaart
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
DT Cheerful sketches

Margreet zei

Ondanks dat het papier je tegenstond is het je toch gelukt om er een leuke kaart van te maken.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet