Mijn lijst met blogs

vrijdag 5 juli 2024

Zomer bingo bij de Egel

Bij de Egel gaan Bingo spelen de komende maand. De komende zomerperiode breekt aan en dan duurt de challenge 1 maand. Tot 4 augustus 20.00u kunnen jullie met deze zomerbingo meedoen. 
Ik maakte een label. De basis is kraft. Gemaakt van snelhechters die ooit gekocht zijn, maar nooit gebruikt zijn. Het label stanste ik 2x uit, aan 1 kant zit een design dat zit nu binnen in en zie je niets van. Zonde om er niets mee te doen. 
Daarop kwam papier van Graphic 45, waar ik de afgelopen week al meer mee heb gemaakt. Een plaatje van MD, evenals de luie stoel, zon, wolk en tekst. Wat schelpjes links onder en ook het ankertje mocht niet vergeten worden. 
Mijn bingo is: Zon- zee- schelp.  Maar ook strandstoel- strand- schelp is een rijtje. 
We hopen op een mooi aantal deelnemers en zo als altijd stelt de Egel een mooie prijs beschikbaar.
Hier zie je de bingo kaart waaraan de kaart moet volden.
Challenges:
Knutsels en Kadootjes: ik ga op vakantie en neem mee: luie stoel
Fijne dag vandaag!
Groet, Nelleke 

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart is het geworden.

Sigrid1972 zei

Mooi label en leuke die bingo challenge!!!
Groetjes, Sigrid

Nicolette zei

Heel erg mooi Nelleke.
Groetjes Nicolette

Martha zei

Hele leuke zomerse kaart Nelleke
Mooi gemaakt!
Fijne dag liefs Martha

Ellen zei

Geweldig label maakte je Nelleke en weer met het mooie rode achtergrondje, zo leuk!
Ook je kerstkaartjes zien er erg leuk uit met de gave sketch…lekker bezig hoor!
Groetjes Ellen

Angélique zei

Wat een gaaf label, leuk dat je bij dit thema nu eens rood hebt gebruikt i.p.v. blauw of zandkleur.

Trijntje zei

Het is een supermooi label geworden. De materialen zijn erg mooi gdcombineerd. Groeten Trijntje

Claudia's kaartjes zei

dees is zo leuk, tof gedaan.
Very sweat card.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
je kaart had ik al gezien en vind ik erg leuk. Goed idee om je luie stoel mee te nemen op vakantie! Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

Daphne zei

Ik vind het altijd zo leuk dat jij vaker labels maakt.
Zo handig om die op voorraad te hebben liggen, dan heb je war te pakken als je onverwachts iets nodig hebt.
Heel mooi en heel zomers, deze creatie.