Mijn lijst met blogs

zondag 1 september 2019

Gastdesigner bij DCL

Bij de een laatste uitdaging van DCLhttp://dutchcardlovers.blogspot.com was ik 1van de winnaars. Of ik gastdesigner wilde zijn na de ☀ stop. Natuurlijk wil ik dat doen. En ik maakte een kaartje voor het opgegeven thema.
Het is vandaag 1september en dan begint de meteorologische herfst. En dat is het thema bij DCL.
Ik maakte een condoleance kaartje. Te veel nodig dit jaar, toch maak ik ze wel graag omdat je op deze manier wat voor een ander kan betekenen.
Op een witte kaart maakte ik wat spetters met ecoline. Het papier voor blad heb ik van de winter gemaakt bij GerJanne. Daarbij heb ik ecoline en chloor gebruikt. Het uitgestanste blad op de kaart gelegd, en de nerfen uit wit papier gestanst en erop gelegd en vast gemaakt met groen touw. Wat glitters en passende tekst. En inderdaad hij is al verstuurd.
Kijk bij DCL, wat de anderen gemaakt hebben en doe gezellig mee.
Groet.
Nelleke 

16 opmerkingen:

Daphne zei

Soms kasn het je overvallen, dat je zo'n kaart nodig hebt.
Maar als je ze dan op voorraad hebt is dat wel fijn.
Mooi om een condoleance kaart in herfst sfeer te maken, de herfst heeft "warme" kleuren, dus dat zal extra steun geven in moeilijke tijden.
Prachtige kaart.

Cora Schram zei

De reden dat ze deze kaarten nodig hebt is nooit zo fijn.
Het is een prachtig kaartje geworden. Niet teveel poespas, precies goed.

Groetjes Cora

Creatiels zei

prachtige kleuren,knap resultaat.
groetjes
Els

Marja zei

Nooit fijn dat we die kaarten nodig hebben. Je hebt een hele mooie kart gemaakt..hopelijk blijft deze even liggen voordat je hem nodig hebt.
Groetjes Marja.

Kaartenkraam zei

Mooie ingetogen condoleancekaart, prachtig met die warme herfstkleuren.

groetjes van Ank

Hermien zei

Een mooi kaartje Nelleke ik heb deze stans ook en heel geschikt voor dit soort kaartjes.

groetjes Hermien

Claudia's kaartjes zei

Je kaartjes zijn echt prachtig.
Wonderfull card.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Caroline zei

Prachtige kaart heb je gemaakt als gastdesigner. Helaas heb je ze veel nodig...... maar een persoonlijk kaartje wordt wel vaak op prijs gesteld.
Groetjes Caroline

Gerrina zei

Mooie kaart! Gaaf jou ook als GD te zien! Fijn weekend verder!

Ellen zei

Prachtig Nelleke...heel mooi gedaan! Ik vraag me af of het gekleurde blad ook een mal is of heb je het over genomen van de witte mal?
Groet Ellen

Ellen zei

Welk merk is deze stans?
Wou ik ook nog even weten!

GerJanne zei

Wat een mooie kaart is het! Dat is inderdaad een tijd geleden dat we aan het experimenteren waren met de ecoline. Zo zie je dat het altijd een bestemming krijgt.
Na mijn vakantie snel wat afspreken!

Marjan zei

Wat naar dat je er zo vaak een nodig hebt, maar dit is wel een heel mooie! Hopelijk brengt hij wat troost. Dank je wel voor je mooie bijdrage aan onze DCL challenge, Nelleke!

Nicole Parmentier zei

Niet de leukste reden voor een kaartje maar wel fijn als je iemand kan laten weten dat je meeleeft. Je kaartje is lief en ingetogen, precies zoals een condoleance kaartje hoort te zijn. Gaaf gedaan!

Anneli Jäätteenmäki zei

Hallo vrienden mijn naam is Tomas Menovsky, ik kom uit Brussel, ik ben hier om het goede nieuws aan de behoeftigen te verspreiden.
Ik was depressief toen mijn vrouw me verliet voor een andere man omdat mij werd gevraagd te stoppen met werken omdat ik kanker had en ik blut werd. Ze nam mijn enige dochter weg, dus mijn enige optie was om te sterven, ik probeerde haar te bellen, maar ze negeerde me, ik stuurde haar sms-berichten en plotseling antwoordde ze en zei me dat ik haar niet meer moest bellen of sms'en, op een dag neem ik contact op met een vriend van mij op Facebook en ik legde alles aan hem uit en hij vertelde me ook dat hij dezelfde problemen eerder had en hij stelde me voor aan een spell caster genaamd Doctor osagiede, hij stuurde me zijn persoonlijke e-mail, ik nam contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com en hij beantwoordde me snel ik legde mijn problemen aan hem uit en hij vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij dat voor zoveel mensen heb gedaan dat ik een man ben die nooit in betovering geloofde, maar ik besloot het te proberen, hij verzekerde me 24 uur om de spellen en me ook genezen van de kanker en me een betere baan geven en plotseling stuurde hij me de medicijnen voor mijn ziekte, ik nam het slechts 2 dagen en ik was vrij, ik geloofde mijn ogen nooit de volgende dag, iemand klopte op mijn deur en ik verwachtte niemand die dag plotseling, het was mijn vrouw, zij in tranen en ik kon het niet verdragen, smeekte ze bij mij en vroeg om mijn vergeving. Ik kreeg meteen een telefoontje van mijn bedrijf waar ik jaren heb gewerkt. Ik werd gepromoveerd als manager van Paragon Company in de VS, help me alsjeblieft, dokter Osagiede voor alles herstellen wat ik eerder verloren heb, zal ik iedereen die hulp nodig heeft, adviseren om contact op te nemen met arts osagiede via zijn persoonlijke e-mail op doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp op +2349014523836 bedankt God zegene diegenen die de tijd nemen om deze getuigenis te lezen veel geluk

Ellen zei

Mooie kaart Nelleke! Bedankt voor je bijdrage als guest-designer aan de DCL uitdaging van de afgelopen 2 weken.
Groetjes Ellen