Mijn lijst met blogs

zaterdag 16 november 2019

Een felicitatie waard

Vanmorgen wilde ik dit kaartje al plaatsen, maar ik sprak mij ernstig toe: eerst taak, dan vermaak en ik ging aan de slag. 2 uur later was het huis aan kant en kon ik het Sinterklaas gebeuren in Apeldoorn volgen op TV. Leuk om te zien hoor, als je al jaren in Apeldoorn komt en er gewoond hebt, en nog werkt,  hou je een zwak voor deze plaats.
Middags toog ik met Thomas even naar Twello om die goede man daar te begroeten. Als ik daar aankom, zie ik alleen maar mensen en als ik door mijn knieën zak om te kijken of Thomas wat ziet, ziet hij niets, want ik heb hem in de rolstoel meegenomen. Ik zoek een plekje waar hij ook wat kan zien, wijs hem Sint en de pieten aan zegt hij: "is voor kleine kinderen". Kortom hij wilde naar huis. En dat hebben we maar gedaan en ons thuis vermaakt, waar Thomas een voetbalspel speelde op de playstation. Ik heb de naaimachine tevoorschijn gehaald en werkte een stapel verstelwerk weg. Heerlijk zeg, nu alleen nog een jas waar een nieuwe rits in moet. Wat een klus, maar nog wel de moeite waard.
Nu dan deze kaart. Een tijdje geleden bestond het mechanisatiebedrijf bij ons in de buurt, 50 jaar.
Ik maakte een kaartje voor hen. Gemaakt naar een sketch, papier uit een blok van de Action en een plaatje van Syta van Gelderen. Een kaartje waar je aan begint en eigenlijk heel snel klaar was. Het logo van hen van 50 jaar geleden erbij opgedaan evenals een oude tractor omdat ze ook tractoren verkopen.
Challenges:
Cheerfullsketches: sketch.
A bit more time to craft: alles mag.
Crafty Hazelnuts patterned paper: alles mag designpapier
Arty divas challenge: alles mag
Crafty sentiment: alles mag
Geniet van de avond, het wordt hier weer een voetbalavond. (ga ik er met de jas erbij zitten, is die straks ook klaar.)
Groet, Nelleke

7 opmerkingen:

Daphne zei

Hihi, Thomas weet goed wat hij wil.
Gelijk heeft hij, het was koud en met een warm huis en de PlayStation in gedachten heeft hij je even duidekijk gemaakt waar hij wilde.
Hij wist vast dat jij ook nog genoeg te doen had, met al dat herstel werk, haha.

Mooie kaart, persoonlijk gemaakt met het logo erop, dat vind ik altijd zo leuk.
De papiertjes die je gebruikte zijn ook mooi.
Zijn ze vast blij mee!

Joanne kramer zei

Jullie konden dus weer snel naar het warme huis ;-).
geweldige kaart is dit! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Marfien zei

Leuke kaart voor meneer Bonhof, het telefoonnummer: echt gaaf
Tof papier heb je gebruikt.

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk dat je dat gedaan hebt voor Wim Bonhof. Dat zal hij wel gewaardeerd hebben zo'n toepasselijke kaart! Heel mooi plaatje heb je erop verwerkt. En pratende kaarten vind ik helemaal knap! Whahahaha....
En goed dat Thomas het aangaf, toch! Volgend jaar meteen voor de tv. Hebben we hier ook gedaan ;-). Na een half uur zaten Peter en ik te kijken en zat Guus achter de computer. Maar stiekem volgde hij alles.

Margreet zei

Gaaf dat Thomas aangaf dat Sint alleen voor kleine kinderen is.
Wat lief van je om een kaart te maken voor dat bedrijf. Hij is supertof en stoer geworden.
Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke kaart.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

flossbite zei

Wonderful project! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Hope to see you again. Good luck!