Mijn lijst met blogs

woensdag 27 november 2019

KKT: licht roze en olijfgroen

Een week of 2 kwam Lieke met een lege doos van rituals aanzetten en vroeg of ik er wat mee kon. Ik nam hem aan en als snel dacht ik dat deze mooi kan gebruiken voor het KKT. En gelijk daarna dat daar de cadeautjes voor GerJanne haar verjaardag in kunnen. De mandala ingekleurd met de alcholmarkers in verschillende kleuren roze en groen. For You dubbel gestanst en op de doos geplakt, wat sequens en een klein strikje om het geheel wat te breken. Ik was nog nooit zo vroeg en snel 
klaar :-) 
In het doosje wat kleine cadeautjes van kraft. 2 verschillende soorten standaarden uit gestanst en er daar wat van ingedaan. De grootste verrassing was een vogeltje stans van Eline die bijna nergens meer te verkrijgen is, maar die ik toch nog op internet gevonden had. Je begrijpt dat dit cadeau met veel plezier ontvangen is. De kleur roze is op de foto iets donkerder uitgevallen.
Challenges:
Kleurenkaartteam: lichtroze en olijfgroen.
catchthebugchallenge: alles mag behalve een kaart
DAK: alles mag behalve een kaart
Het negatief lag er nog en ik zocht daar wat bij. In een heel oud blokje van de Action vond ik dit designpapier. Gisteravond klaargelegd, vanmorgen geplakt. Echt een snel kaartje,  die voor algemeen gebruik kan. Ik heb al iemand waar deze naar toe kan. Hierbij feller roze bijgedaan om het wat pittiger te maken.
Challenge:
Atlantic heart challenge: sketch 344
Knutsels en kadootjes: sequens
Tot ziens op jullie blogs, ik ga zeker jullie creaties bekijken en reageren maar eerst vanmiddag werken en vanavond naar een avond van vrienden. Ze vertellen over hun vrijwilligers werk in een kindertehuis in Israel waar ze dit najaar geweest waren.
groet, Nelleke 

39 opmerkingen:

Petra-loves-paper zei

schitterend die mandala op je cadeaudoos! wat een leuk cadeau heb je zo voor GerJanne gemaakt, die was er vast en zeker heel blij mee. ook je kaartje in iets feller roze mag er zijn, super! groetjes Petra

Kaartenkraam zei

Die mandala is echt prachtig en de hele doos ziet er schitterend uit, al een cadeau op zich!
De kaart is ook erg leuk geworden.

groetjes van Ank

Laurespage zei

Wat een leuk idee voor een doos. Supermooi afgewerkt en een prachtige kaart. Het plaatje klopt.
Groetjes, laurette

Femminde zei

Wat super leuk geworden Nelleke!! Zo gaaf om wat met doosjes te doen die er toch liggen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Mooi gedaan en die doos van rituals is inderdaad mooi! Ik heb hem ook liggen en leuk idee dit! Je kaartje en doos zijn mooi geworden, ik denk nooit aan de negatieven om ze te gebruiken maar dat is wel een mooi effect zo! Groetjes Marijke.

Margo zei

Wat mooi is die doos geworden en het kaartje vind ik ook helemaal top ! Geniet van je dag !
Groetjes
Margo

Margreet zei

Wat heb je de doos van Rituals mooi hergebruikt, Nelleke.
Hier zal GerJanne zeker blij mee zijn.
Je kaartje is ook heel mooi.
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Wat een prachtige doos met hele leuke cadeautjes. En wat een mooie kaart heb je ook nog gemaakt. groetjes Joanne

Monique zei

Wat mooi gemaakt Nelleke! Kleine tip, je hebt sequins gebruikt, ik zou hem linken bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

!neke zei

Twee top kaarten Nelleke !!!

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kado heb je gemaakt van die rituals doos.
en een hele gave kaart...

liefs annemarie en Merit

Elle-Jeanne zei

Wat mooi dat doosje gepimt. Een mooie ingekleurde Mandela.
Ook je kaartje is schitterend gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne

Nicolette zei

Ik gooi ook nooit doosjes weg, je weet maar nooit. Leuk gepimpt.
Fijne avond gewenst.
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Wat een feestelijke cadeaudoos is dat geworden. Helemaal leuk!
En die kaart is ook heel mooi, met het negatief!
Groetjes
Jantine

Angela zei

Wat een schitterend cadeau voor GerJanne.... kan me voorstellen dat ze hier blij mee is. Niet alleen met de inhoud, maar zeker met de prachtig gepimpte doos!
Gaaf dat je met het negatief een kaart hebt gemaakt. Prachtig!

pssmitty papercrafts zei

Love your card - it's so fun when we can use both cuts from the Cricut! Thanks for sharing with AHSC.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat gaaf gedaan Nelleke! Beide zijn prachtig geworden!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig vind ik beide creaties Nelleke. Wat een mooie combinatie van kleuren en materialen.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat heb je doos mooi aangekleed Nelleke, super om daar cadeautjes in te doen. Leuk om het negatief ook te gebruiken,
Ansx

Rosina zei

Wat heb je die doos prachtig op gepimpt Nelleke, heel leuk gedaan met die negatief tekst...en ja altijd leuk om zo een cadeautje te krijgen...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Je hebt geen idee hoe blij ik ermee ben...of misschien ook wel. En de doos is ook zo mooi en echt tof om daar dingen in te bewaren voor de hobby! Je kaart is trouwens ook erg mooi! Enne.... je mag de vogel pas lenen als ik hem gebruikt heb, hoor ;-)

Ans S. zei

Wat een super mooie cadeaudoos heb je voor GerJanne gemaakt, je kaartje met het negatief ziet er ook heel mooi uit.

Groetjes Ans

chantal zei

Wat een toffe doos heb je ervan gemaakt,
Moooiiii
Liefs Chantal

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig cadeau voor Gerjanne, daar was ze vast superblij mee. Zo lief en mooi gemaakt. De kaart met het uitgestanste woord vind ik ook super. Mijn kaartje was inderdaad naar Gerjanne gestuurd, gelukkig was ze zo lief mij een fotootje te mailen.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een tas thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

Leuk, een kadoverpakking van recyclagepapier. Lekker felle kleurtjes, mooi gecombineerd!! Daar gaat GerJanne blij mee zijn.

Liefs,
Nancy

Colien zei

Wat mooi gemaakt en fijn dat het zo snel ging, dat is soms heel welkom :)
grtz Colien

Creatiels zei

Wat een geluk dat de doos net in de juiste kleur was, mooi gerecycled, ook de mandala is mooi. Knap eindresultaat
Groetjes
Els

Nancy Soetaert zei

tof om van die kadoverpakking een nieuwe kadoverpakking te maken, heel mooi, en de inhoud ook heel leuk zo te zien! Ook de kaart met het negatief is mooi geworden! Dubbel creatief zo!
Groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

Twee vliegen in één klap zo ! leuke creaties zijn het geworden en gelijk heb je, om het niet weg te gooien, kijk wat je er nog mee kan ! mooi
bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
grtjs, martina
x

Marfien zei

vrolijke opgepimpte doos, GerJanne boft maar weer. De kaart ziet er ook zo vrolijk uit, je bent weer helemaal in de stemming . . .

Sarah zei

Mooi die doos! Die gaat GerJanne eeuwig bewaren..
De kaart is super. Leuk die grote you!

Ellen zei

Super gaaf wat je hebt gemaakt Nelleke...echt prachtig!
GerJanne boft er maar mee!
Groetjes Ellen

Ruža Tomašić zei

seizoengroeten aan al mijn vrienden, ik ben Jeanine Hennis-Plasschaert, ik kom uit de regio Utrecht, ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er een echte spell caster online en is krachtig en oprecht, zijn naam is baba osagiede, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft, te herenigen. heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: doctorosagiede75@gmail.com
WhatsApp: +2349014523836
Viber: +2349014523836

Doris Klein zei

Wow, this is very pretty!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*List Manager* Challenges for Days

Daphne zei

Wat leukkkkkk.
Ik denk dat GerJanne hier sowieso heel blij van was geworden, ik wel zonder inhoud.
Dat heb je mooi gemaakt.
Grappig dat je het negatief ook nog even verwerkte tot een leuke kaart.

Marsha Reed zei

Lovely card, Nelleke! Thanks for joining us this week at the Atlantic Hearts Sketch Challenge. Marsha DT

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie doos voor GerJanne, echt een kado, en ook om te bewaren is hij geweldig.. Het kaartje is ook super tof, ook al is deze snel gemaakt, het is echt een geweldig kaartje. Bedankt dat je mee doet bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

Dilek Kolat zei

Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een grote tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd zal bidden om lang te leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com

GerJanne zei

En dank je wel voor het meedoen bij K&K!