Mijn lijst met blogs

dinsdag 12 november 2019

Kunstwerk voor oma

Trotse (andere) oma moet natuurlijk nu het kunstwerk laten zien wat kleindochter Tara gemaakt heeft. Vorige week woensdag kwam ze om het af te maken. Ik heb haar mijn kaartje laten zien, wat ik gemaakt had.
Tara zocht eerst een bloem uit de stansen, daarna zocht ze het papier erbij. Ik liet haar wat zien, zij besliste of het wel wat was of niet. Er gingen heel wat papiertjes op de nee stapel. :-)  Oma had ook nog goud, en dat was het helemaal natuurlijk. Ook was er die zaterdag nog een papiertje geschilderd in die kleuren en die wilde ze ook gebruiken. Vol overgave heeft ze de bloemen staan draaien.
Daarna heb ik de bloemen erop geplakt.
Gouden sequens moesten er ook op, ik had er wat op mijn hand gedaan en zij mocht zeggen waar ze moesten komen. Nou ze gingen er allemaal op hoor! Ze kroop lekker bij mij op schoot en zo hebben wij het afgemaakt. Andere oma was er blij mee. Ze had al van te voren verteld dat oma een kunstwerk kreeg.
Haar broer wilde ook wat stansen en die zocht sleutels uit.
Alles ging in een zakje, nog wat gezocht uit de kant en klare stansjes doos en wat sequens erbij.
Dat wilde Tara natuurlijk ook, dus ook zij nam een zakje mee naar huis.
Dit kunstwerk doet mee met de uitdaging van de liftchallenge.
Tot morgen, dan heb ik weer wat op mijn blog.
Groet, Nelleke 

18 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart ,met vrolijke kleurtjes , en wat een genot om dit samen te maken.
groetjes Marjan.

Daphne zei

Dat ziet er gezellig uit!
En zo te lezen weet ze goed at ze wil, die Tara van jullie😉.
Ze heeft talent, wat een mooie kaart en wat passen de bloemen goed bij de achtergrond.
Natuurlijk is de andere oma daar heel blij mee.
Ben benieuwd of ze zelf ook iets kunnen maken, van de meegenomen spulletjes maar zo niet dan komen ze vast gauw er bij deze oma terug.

Sarah zei

Wat een prachtige canvas! Echt heel tof! Die schootmomenten zijn om te koesteren. X

Nancy Soetaert zei

Genieten samen, dat zie je zo!
Tof kunstwerkje voor de andere oma!
Nancy

Jantine zei

Wat geweldig, zo met je kleinkinderen aan de knutsel. Het is een prachtig kunstwerk voor de andere oma.
Groetjes
Jantine

Joanne kramer zei

Wat heerlijk zo samen knutselen. Een mooi geheel, dat heeft ze goed gedaan! groetjes Joanne

Nicolette zei

Oh wat heerlijk om dit samen met je kleindochter te doen, Heel mooi.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Dit zijn gouden momenten hè Nelleke, je hebt er vast enorm van genoten en Tara niet minder! Wat een prachtig kunstwerk heeft Oma gekregen ...om nooit meer weg te doen!
xx Gerie

Marjan zei

Wat heerlijk die foto en dat verhaal! Fijn hè, zo samen knutselen, dat zijn echt herinneringen die je koestert.
Heel erg knap van Tara, dit mooie kunstwerk en fijn dat ze meedoet met onze Liftchallenge, dank je wel Tara!

Caroline zei

Wat heerlijk om zo samen te freubelen. Het is echt een kunstwerk geworden!
Groetjes Caroline

Marijke zei

Heerlijk hé zo knutselen met je kleindochter! En ze weten zo goed wat ze willen! Een prachtig kunstwerkje hebben jullie gemaakt zo samen! Groetjes Marijke.

Margo zei

Oh Nelleke wat heerlijk om zo samen met je kleindochter aan de slag te gaan ! Het resultaat is prachtig ! Die meid heeft jouw creatieve genen !
Groetjes
Margo

marja kenter zei

Dat is heel knap van Tara, kan ook niet anders met zo'n creatieve oma.
Fijne avond.

Femminde zei

Oh wat super is het geworden!! Gaaf om zo lekker te knutselen met Tara. Echt quality-time!!
Je kaart uit de vorige post is ook een toppertje geworden!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Zo leuk om samen met Tara te freubelen. Jong geleerd is oud gedaan, he? EN het is een heel vrolijk geheel geworden!
Echt een cadeautje voor (andere) oma ;-)

Cornelie zei

Wat onwijs leuk om dit samen te doen. Ik snap dat je daar enorm van kan genieten! En wat een onwijs mooi resultaat. Die kleuren en dan de combi met het goud. Prachtig vind ik het geworden!!
En wat leuk om deze mee te laten doen met onze Liftchallenge! Dank je wel Tara!

Ela zei

Ow wat gezellig dat gefreubel met je kleindochter! En wat heeft ze een mooi kunstwerk gemaakt voor andere oma, talentje hoor! Groetjes Ela

Claudia's kaartjes zei

Je hebt hier veel tijd aan besteed, zie ik; Prachtige gedaan
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be