Mijn lijst met blogs

donderdag 14 november 2019

Restjeskaart

Allereerst wil ik jullie bedanken op alle leuke en lieve reacties van mijn vorige posten.
Zo mooi en fijn om te lezen. 
Dit is een restjeskaart. De basis een tijdje geleden al gemaakt van papier van MD. Van de week dit op groen papier gemat en dat geheel kwam op een basiskaart van 10x14.  De kerstboompjes en tekst gestanst, en met wat sequens op de kaart geplakt. 2 boompjes weer teruggelegd. Een snel kaartje, van de week niet veel tijd, energie en inspiratie om bezig te zijn. Het kaartje  wat ik gisteren wilde plaatsen hoop ik het komend weekeind te laten zien. De komende 4 dagen vrij en ik hoop dat ik wat tijd heb om nog wat te freubelen. Thomas is het weekeind thuis, en zaterdagmiddag gaan we naar de intocht van Sinterklaas kijken. 
Fijne dagen.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
groet, Nelleke 

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hele mooie kaart is het met deze verschillende tinten groen.
veel plezier bij de in tocht van Sinterklaas.

Groetjes, Anita

GerJanne zei

Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt! Ik heb er eentje die er heel erg op lijkt, maar die is voor een challenge en kan ik nog niet laten zien, maar wel leuk hoe ze op elkaar lijken.
Wie weet heb je vandaag, voordat Thomas thuis komt wel een dagje tijd voor de hobby... Soms heb je dat: dagen achter elkaar even tijd en dan dagen niet.

martina's kaartjes zei

leuk kaartje heb je gemaakt ! die bomenrij blijft leuk, heb ze ook =) (en jawel, zelfs gebruikt !)
grtjs, martina DT 52 WTC

Margo zei

Superleuk kaartje Nelleke ! Geniet van je vrije dagen !
Groetjes
Margo

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart is dit!
Fijn weekend! groetjes Joanne

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje met die bomenrij, leuk die terug ingelegde boompjes.

Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Laurespage zei

Een hele mooi kaartje, en wat een mooie stans met je boompjes,
Groetjes, laurette

Enny zei

Een heel mooie kaart, leuke boompjes, en zo heb je weer restjes verwerkt, super ! Bij ons komt Sinterklaas ook zaterdag, met de boot ! :) Groetjes, Enny

Jantine zei

Door mijn drukke en vooral lange werkdag een dagje later, maar ik kom toch gezellig nog even kijken!
Wat een schitterend kaartje, Nelleke.
Groetjes
Jantine

Caroline zei

Heel leuk kaartje Nelleke. Soms kan je met weinig zulke leuke dingen maken!
Veel plezier dit weekend!
Groetje Caroline

Gina zei

Leuke kaart met de boompjes ! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

Wat later dan anders, maar schoonpa is in het ziekenhuis, het is dus (nog) wat drukker dan gewoonlijk..
mooie kaart met die bomenrij! Veel plezier morgen bij de intocht van de sint!
Groetjes en fijn weekend
Nancy DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch leuk deze "snelle"kaart Nelleke.
lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Je ziet het er niet aan af, een snelle kaart.
Als alles klaar ligt schiet je mooi op een voelt het voor jou misschien snel, maar de kaart is kompleet en erg mooi.
Veel plezier vandaag met Thomas en een fijn weekend.

Wendy Nicola Jackson zei

This is gorgeous. Thanks for sharing with us at Christmas at Sweet Stampin'. Love what you've done with these fab Christmas trees. Hugs, Wends xoxo Sweet Stampin' DT

Tracey T zei

A lovely graphic design. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey