Mijn lijst met blogs

maandag 4 november 2019

Stoere kaart voor uitdaging 4-seasonschallenge

Omdat ik in de top drie stond van 4-seasonschallenge mag ik deze maand gastdesigner zijn.
De opdracht is: maak een koffie of thee kaart. Van koffie en thee heb ik niet zo heel veel, daarom heb ik deze koffie/theebeker stans een tijd geleden aangeschaft en die kwam nu wel heel goed van pas.
Een paar weken geleden lag er een aanbieding van Flow in de bus en daar zat dit achtergrondje bij.
Ik vond het papier  zo leuk en met de verjaardag van stoere neef Sil in het vooruitzicht was het kaartje al bijna klaar. Bijpassende kleuren gezocht in de restjes bak. Een brede reep bruin over de kaart om het wat te breken. Een bijpassende knoop uit oma's doos, leeftijd heel klein en ik kan hem versturen.
Deze week ben ik vrij, heerlijk. Rommelen in en buiten huis. Kaartjes maken, en morgen komt GerJanne freubelen.
Gisteravond heb ik mijn eerste dingetjes gemaakt uit het wolviltpakketje wat ik op de beurs gekocht heb. Eens kijken of ik het op een kaartje kan verwerken. Ook wil ik kijken of cliënten het leuk vinden om te doen en dat we dan kleine geschenkjes kunnen maken. Of op kaartjes kunnen verwerken.
We gaan het zien.
Nee, het viel mee hoor wat ik op de beurs gekocht heb. Het kon allemaal in 1 katoenen tasje.
En dat was ook mijn voornemen, vooral ideeën opdoen, en dat is wel gelukt.
Challenges:
Craftyfriends challenge: alles mag
A bit more time to craft: alles mag
Een fijne dag!
groet, Nelleke 

8 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi je voorbeeldkaartje met als thema koffie/thee....Nelleke....leuk samengesteld...
en veel plezier met je freubeldag samen met GerJanne..

groetjes Rosina

Joanne kramer zei

Wat een super leuke kaart! Geniet van je freubelweek en je vrije tijd! groetjes Joanne

Daphne zei

Dit is zeker een stoere kaart zeg!
Wat leuk gemaakt.
Grappig om te lezen waar jij je achtergrond vandaan haalt, ik kom soms ik onverwachts ergens iets tegen wat ik dan bewaar.
Leuke kaart, voor een leuke challenge.

martina's kaartjes zei

een leuke kaart ! proficiat met je top 3
grtjs, martina

Nicolette zei

Wat een leuke kaart. Ben gek op koffie, haha.
Groetjes Nicolette

Ellen zei

Gaaf kaartje is dit Nelleke met een leuke flow achtergrond!
Gezellig om te freubelen met Gerjanne...samen altijd gezelliger!
Leuke week gewenst! Groet Ellen

GerJanne zei

Heel leuke kaart! Ik ben ook gek op koffie, dat weet je! En zin in morgenmiddag! Dan kom ik je inhoud van dat katoenen tasje even bezichtigen...

Diane Louise J zei

Hello… Thanks for joining our 'Anything Goes' challenge with your lovely card… Please join us again next time at Crafty Friends. Good luck in the draw!
Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]