Mijn lijst met blogs

dinsdag 1 juni 2021

BOKEH techniek


 Bij DCL is een leuk uitdaging. De BOKEH techniek. Het filmpje bekeken en heel makkelijk om te doen, dus wilde ik dit zeker proberen. De basis was dan ook heel snel klaar. Ik gebruikte 2 kleuren distress inkt en maakte verschillende cirkels. Met de laatste versamark kon ik net de cirkels maken. De afwerking duurde wat langer. Vandaag kwam er iedere keer wat tussen dus vanavond even richting mijn kamer om dit af te maken. 
Bij Marianne Design challenge blog loopt een challenge met 50 erop. Voor een Abraham of Sarah, of iemand die 50 jaar getrouwd is. Ik koos voor 50 jaar getrouwd, en de duifjes mochten op deze kaart.
Het verder heel eenvoudig gehouden. De hartjes en 50 zijn gemaakt uit het cadeau papier van de Action. Het is wat Daphne al schreef dat het moeilijk te stansen is, dus was ik voorbereid. Maar met wat beleid lukte het wel en ik vind het een mooie toevoeging aan het geheel. Nog even getwijfeld om een grote 50 te gebruiken, maar ik ben bang dat het dan te opvallend wordt.
Een kort bericht, morgen en donderdag ben ik er al weer met een kaart. 
Challenges:
DCL: maak een kaart met de bokeh techniek.
Marianne design Challenge blog: Kaart met 50 ( DF3454, COL1492, CR1372
Cas colours and sketches: kleurenpallet.
Tot morgen!
Groet, Nelleke 

21 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel mooie kaart!

Anita van Deur zei

Prachtige kaart.

Nancy Soetaert zei

superleuke kaart met de bokeh-techniek!
Je alcoholkaartjes hieronder zijn ook al zo mooi. Heerlijk om mee te werken he, altijd verrassend wat je uitkomt. Je hebt een superkoop gedaan lijkt me!
groetjes
Nancy

Daphne zei

Wat goed, dat het gelukt is met het kado papier!! Misschien ligt het ook wel aan mijn geduld dus😉
Heel mooi, romantisch, lief kaartje vind ik het.
De achtergrond is heel erg goed gelukt.

VoormeKaartje zei

Wow wat is dat een mooi effect. Toch ook maar eens proberen.
Kaartje is super mooi geworden. Liefs, Christa

Marjan zei

Mooi subtiel bokeh achtergrondje bij de schattige duifjes! Een mooi en ook lief kaartje, Nelleke! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Judith zei

Heel erg mooi geworden.
Leuk dat je mee doet met onze "Sarah, Abraham en 50" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

anja curvers zei

Een heel erg mooi elegant kaartje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Suzan zei

Supermooie kaart heb je gemaakt Nelleke!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Ellen zei

Je kaart is super goed gelukt Nelleke, het Bokeh-effect is goed zichtbaar en komt heel mooi tot zijn recht in jouw achtergrond. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart Nelleke! De Bokeh dots passen heel mooi bij het thema. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Nicole Parmentier zei

Wat een leukerd! Die leuke duifjes laten de mooie bokeh achtergrond echt tot zijn recht komen, mooie kleuren, mooie afwerking, helemaal top! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

De Hobbyzolder zei

Heel erg mooi en creatief!
Gezellig dat je meedoet met de "50" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Anita zei

Prachtige kaart Nelleke.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Rosalien Zwackhalen zei

Prachtige kaart Nelleke, heel romantisch zo met de duifjes. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

Henriët zei

Mooie kaart met de duifjes tegen de bokeh-achtergrond.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

jolanda creatief bijtje zei

mooi kaartje
bedankt voor het meedoen aan de challenge 50
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog md

Aniet zei

Prachtige kaart Nelleke, ik moet bekennen dat ik nog nooit van Bokeh gehoord had,
Bedankt voor het meedoen met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

My Paper Epiphany zei

Beautiful card! I love the bokeh! Thanks so much for joining us at CC&s:)

Wybrich zei

Prachtige kaart Nelleke.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Holly's Handmade Card zei

What a beautiful card! Love it and thanks so much for joining us at CC&S!