Mijn lijst met blogs

donderdag 24 maart 2022

Bijna kant en klaartje?

Vakantie of niet, deze donderdag ben ik er weer met een Kerstkaart zoals elke week. Deze keer wilde ik iets makkelijks maken, want ik wekte in het voren. Ik had nog 2 leuke bijna kant en klaartjes boekjes liggen van de Action. Eigenlijk zijn ze best wel leuk en helemaal niet tuttig of zo. Dit is er 1 van.
Ik matte donkerblauw papier op een witte basiskaart .Daarop een achtergrond vel uit het blokje, waarvan ik randen heb weggesneden. Verder heb ik de kaart gemaakt naar een sketch en er helemaal mijn eigen draai aan gegeven. Blauwe dwarsbalk geplakt. daarop het plaatje met een sterrenrand uit de doos. Boompjes en tekst er ook zelf bij geplakt en rechts wel de envelop gebruikt. Tot slot nog wat gouden sterretjes. Even heerlijk om zo in een uurtje de kaart in elkaar te freubelen.
Challenges:
52 weeks: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Try stampin on tuesday: sketch 547, kwartslag gedraaid.
Een fijne dag vandaag! 
Groetjes, Nelleke 
 

16 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Een hele mooie kaart! Dat is snel in een uurtje,red ik nooit, altijd minimaal 1 avond. Wel handig als je met dit boek zo snel wat kan maken, mocht je in december nog kerst kaarten extra moeten maken, kun je dit blok er makkelijk en snel weer bij pakken

Hobbygroet Lisanne

Anita van Deur zei

Mooi toch als je het zo kan doen hij is heel leuk geworden, fijne dag.

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Nelleke.
Groetjes Elle-jeanne

Trijntje zei

Heel leuke kerstkaart heb je gemaakt Nelleke. Eenvoudig is ook mooi. Ik werk regelmatig in het vooruit. Wij gaan er regelmatig op uit en dan heb je voorraad. Geniet van het mooie weer. Groeten Trijntje

Angélique zei

Het is een leuke kaart geworden met die knuffelende beren.

lenywim35 zei

Lekkr vlug. Krn het gevoel nog wel, maar ...kom iet verder. Heb nog heell veel spullen, maar net als t typen, gaat het maken van iets met hortten en veelmeerr stoten. Helaas. grts leny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief plaatje Nelleke. Mooie kerstkaart en wat heb je heerlijk vakantieweer.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Soms is het lekker om een snel klaar kaartje te maken. Het resultaat is super.
Jullie boffen met het weer deze week!
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Heel leuk gedaan dit kaartje en best wel vrolijk ook net de leuke beren!
Ennuh gauw klaar is ook wel handig!
Groetjes Ellen

Marja zei

Leuke kerstkaart Nelleke!
Groetjes Marja.

Daphne zei

Het plaatje is zo leuk, met de knuffelende beertjes.
En ja, die blokken van Action heb ik ook, ik gebruik ze graag in de zomer vakantie, dan hoef ik niet heel veel mee te nemen.
Leuk leuke hoor, deze van jou.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een sfeervolle kerstkaart met deze mooie afbeelding!
Ik moest ook lachen met de Hermankaart, het kan niet anders dan dat hij daar super blij mee was...

Liefs,
Nancy

Femminde zei

Ja is soms heerlijk om snel even een kaartje in elkaar te zetten. Er komen vast momenten met meer tijd.
Slapen jullie al in de nieuwe kamer??
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart Nelleke.

GerJanne zei

Oh deze had ik dan weer even gemist. Hij is heel leuk! Dat plaatje van die beren is enig!

GerJanne zei

Groetjes, GerJanne