Mijn lijst met blogs

donderdag 10 maart 2022

Jingle all the way

 Even een kerstkaartje vandaag. Niet dat ik die deze week gemaakt heb, die heb ik al een tijdje geleden gemaakt. De ster heeft Lieke getekend en geschilderd, ik heb er een kaartje van gemaakt. Dat vind ik nou weer zo leuk van haar, zij tekent dit zo uit de losse hand. Op een basiskaart heb ik paarse inkt gespetterd en paarse sneeuwsterren gestempeld. De ster heb ik uitgeknipt en op de basiskaart geplakt. Tot slot een test uit vellum en paars strikje. Nu denk ik dat er eigenlijk nog een belletje bij moet.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Ik ben wat afwezig in blogland, we schieten mooi op in de slaapkamer, het leuke werk is begonnen, schilderen, sausen en schoonmaken. Een deel is behangen, het andere deel moet nog, maar de muur is nog niet droog en moet wachten. Dat kan naderhand ook wel als de vloerbedekking er ligt. Dan dat stuk maar goed afdekken.
Ik hoop weer gauw mijn hobbykamer in te duiken, heb er echt zin in. Van de week niet veel gedaan, alleen wat labels afgemaakt. Inspiratie is er dan ook niet echt.
groetjes, Nelleke 

17 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi die paarse ster op je kerstkaart Nelleke. Knap dat Lieke dit zo tekent en leuk dat jij er dan weer iets mee maakt. Je hebt wel lekker weer bij het klussen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

prachtige kerstkaart! mooi in die paarstinten! toffe samenwerking moeder/dochter!
groetjes
Nancy 52WTC

Diny zei

Wat een mooi kaartje Nelleke....gave ster heb je gemaakt!
Groetjes Diny

marijke zei

Wat een mooie kleur paars! En knap hoor zo uit de hand gemaakt en wel leuk dat jij het dan afmaakt met een kaart. Heel leuk gedaan. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Een mooie kleurrijke ster kerstkaart Nelleke en hoe mooi Lieke dit kan. Succes met de slaapkamer.

Jantine zei

Wat een gave kaart met die grote ster, Nelleke. Leuk dat Lieke dat zo maakt en dat jij er dan weer een mooie kerstkaart mee maakt.
Fijn dat je slaapkamer zo opschiet en mooi wordt!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Super leuk geworden !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

martina's kaartjes zei

leuke kaart heb je gemaakt ! toffe kleurtjes heb je gebruikt
grtjs, martina

Henriët zei

Weer zo'n mooie kaart met een creatie van Lieke. Erg leuke kaart.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Gave kaart maakte je Nelleke…wat leuk dat Lieke de ster voor je heeft getekend…makkelijk zo’n “ster” in huis haha.
Wat fijn dat alles naar wens gaat in jullie slaapkamer, top!
Groetjes Ellen

Antjes kaartcreaties zei

Leuke kerstkaart Nelleke.
Leuk die lila/paarse en roze tinten.
Gave ster!
Groetjes Antje

Marfien zei

Als je huis klaar is heb je weer tijd genoeg voor kaartjes en werk je ook plezieriger. Leuk kaartje

marja kenter zei

Prachtig kaartje. Mooi dat paars en een mooie ster ook.
Ja en als je in je gedachten met behangen en schilderen bezig bent blijft er weinig over voor het knutsel dat komt wel weer.
Succes, groetjes en liefs

GerJanne zei

Heel mooi kaartje met de ster van Lieke! Paars is ook leuk voor kerst, weer eens wat anders. Morgen de vloerbedekking, leuk!

jackelien zei

Prachtige kerstkaart leuk in het paars.
Groetjes Jackelien

Daphne zei

Ik heb wat berichten gemist, maar wil je via hier even bedanken voor de kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag!
Wat een leukerd en wat lief, dank je wel.
Het staat zo gezellig en ik ben extra jarig geweest, met al die post/zelfgemaakte kaarten.

flossbite zei

Wonderful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas challenge.