Mijn lijst met blogs

maandag 28 maart 2022

Man van de klok

 

Daar ben ik weer bovenwater. De laatste week weinig op het blog geweest omdat we er een midweek tussenuit waren. Berichtjes van te voren gepland en zelfs vergeten te linken. We hadden mooie dagen en wat een geweldig weer! Alle dagen hebben we gefietst en woensdag zelfs 35 km. Dat was voor de accu van Thomas zijn driewieler net iets te veel. Die heeft eigenlijk meer ondersteuning nodig met fietsen en al helemaal als hij een heuveltje op moest. We sloten af met een pannenkoek in het pannenkoekenhuis en die ging er wel in. Vrijdag zijn we teruggekomen en hebben aan het einde van de middag de verjaardag van Thomas gevierd met zijn broers en zussen. Zaterdag een aanrommel dagje en zondag is Thomas teruggegaan. Woensdag gaan we naar de woning van hem en gaan we daar koken en zijn verjaardag vieren.
Vorige week maandag vlak voor we weg gingen heb ik grotendeels dit kaartje nog even gemaakt. Een oud client van Wim is vandaag jarig en hem sturen we elk jaar een kaart. Hij heeft iets met klokken en cijfers, vandaar dat ik de grote klok gebruikt heb. Ook moet de seconde wijzer rood zijn dat heb ik dus ook gedaan. De kleine wijzer is gemaakt van de grotere wijzer en heb ik wat ingekort.
Vrijdag hoefde er alleen nog de wijzers erop en kon hij nog op de bus net als de kaart voor Irene die al klaar lag. De foto is wat matigjes, het moest eigenlijk allemaal net te snel gaan.
Challenge:
Tot woensdag. Ik heb een makkie nu. Ik dacht dat in de vakantie ook het KKT was, maar ik was een week te vroeg. Dus de kaarten zijn al klaar. Vandaag duik ik zeker mij hobbyhok in, ik heb er echt weer zin in want ik had geen kaarten maakspullen bij me afgelopen week. Alleen borduur en haakspullen.
Groet, Nelleke 

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben, prachtige kaart voor de jarige leuk het rode accenten op de kaart, fijne dag,

marja kenter zei

Het is toch echt wel een leuk kaartje geworden. Mooi dat rood tegenover het groen en wat fijn dat jullie zo mooi weer hebben gehad en lekker hebben genoten.
Fijne dag en liefs

Angélique zei

Dat is een heel gave, toepasselijke kaart die zeker in de smaak zal vallen bij de jarige.
Het weer heeft zeker meegewerkt om jullie midweek te doen slagen, heerlijk. Thomas is zo te lezen wel enorm jarig geweest, leuk!

Ela zei

Lekker genoten zo te lezen! Prachtige kaart heb je gemaakt met de klok. Groetjes Ela

GerJanne zei

Ja... ik heb veel aan jullie gedacht vorige week. Wat een bofbipsen waren jullie met het weer. Helemaal opgeladen?
En je kaart is zo persoonlijk en toepasselijk. Heel gaaf gedaan. Lekker genieten in je hobbykamertje vandaag...

GerJanne zei

Ik snap niet waarom het nu weer Unknown is, maar ik ben het. Groetjes,
GerJanne

Marja zei

Leuke kaart Nelleke!
Zo te lezen hebben jullie een leuke vakantie gehad.
Groetjes Marja.

Marfien zei

Leuke toepasselijke kaart, jullie hebben een mooie week gehad en zijn op tijd weer thuis, morgen daalt de temperatuur weer flink

Daphne zei

Wat een leuke kaart is dit!!
Ik vind het rood er mooi bij passen, het valt op maar is niet te overheersend.
Zo te lezen hebben jullie en heerlijke week gehad, fijn hoor, kunnen jullie weer mooi op terug kijken.

jackelien zei

Wat fijn dat jullie het mooi hebben gehad.
De kaart is erg mooi.
Groetjes Jackelien

Margreet zei

Dat klinkt als een heerlijk weekje, Nelleke!
Je hebt een mooi en toepasselijk kaartje voor de klokkenliefhebber gemaakt.
Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Ditta zei

Mooi kaart, dar zal de ontvanger blij mee zijn!!
Dank je dat je meedoet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
Groetjes Ditta (DT)

Hermien zei

Heerlijk een week er tussen uit geweest en wat een mooi weer hebben jullie gehad. Je kaartje is helemaal bij de tijd voor de klokkenliefhebber!

Groetjes Hermien

Angelique zei

Heerlijk om er lekker tussen uit te zijn geweest en wat hebben jullie het getroffen met het weer. Mooie kaart met de klok, altijd leuk om een persoonlijke kaart te kunnen maken.
lieve groetjes Angelique