Mijn lijst met blogs

maandag 21 maart 2022

Jarige kleinzoon

Bij Mijn hobbyhonk challeng begon de 20e een nieuwe challenge en daar ben ik deze maand gastdesigner.  Ze vraagt deze maand een card in the box. 
Ik heb voor kleinzoon Jelle een card in de box gemaakt. Zelf heb ik ze weinig gemaakt en dat was eigenlijk nog wel een uitdaging voor mij. De basis is zo klaar, maar de aankleding heeft wat meer hoofdbrekens gekost. Vorig jaar kreeg zijn zusje geld voor haar verjaardag omdat ze ergens voor spaarde. Nou dat leek hem ook wel wat om geld te krijgen. Nu is hij aan het sparen voor een doos technisch lego en daar heb ik zijn kaart naar gemaakt. Een 1 of andere ingewikkeld voortuig, daar leek het op. Met allerlei technische snufjes van ala 2022. Daarom maar een gewone auto gebruikt op de kaart. Gereedschap om dat het technisch lego is. En radertjes die horen daarbij. Reepjes mica gesneden en daar zijn naam, ballonnen en felicitatie opgezet. Dat was een gepriegel en tot overmaat van ramp liet de lijm los en moest ik alles weer opnieuw plakken met tape. Tot slot nog blokjes lego  die ik net 2e hands op de kop heb getikt. 
Dicht vouwen lukte niet en ik had de tussenreepjes wel goed geplakt dacht ik. Die ging daarom maar in een tasje mee evenals zijn vlaggetje voor aan de vlaggenlijn.
Alles is met plezier ontvangen, en al helemaal de bijdrage voor zijn technisch lego.
Groet, Nelleke 

15 opmerkingen:

Angélique zei

Superleuk, heel vrolijk en stoer; dat laatste past natuurlijk perfect als je voor technisch lego gaat.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gaaf wat je voor je kleinzoon hebt gemaakt Nelleke. Stoer en vrolijk tegelijk. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Geweldige kaart !!!!
Groeten Ineke

Ellen zei

Heel erg leuk voor de jarige Job 🥳
Klusje lees ik maar dan heb je ook wat haha!
Ook de slinger blijft een leuk idee!
Fijne avond, groetjes Ellen

Hermien zei

Prachtig gemaakt voor Jelle.

groetjes Hermien

karin zei

Leuke kaart voor je kleinzoon. Ik heb me er nog nooit aan gewaagd om een boxcard te maken.
Groetjes,
Karin

jackelien zei

Prachtige kaart voor je kleinzoon.
Leuk zijn naam erop verwerkt.
Groetjes Jackelien

Marfien zei

Jouw doosje zit goed vol, is bij lego niet altijd :-)
Superleuk kado voor Jelle

VoormeKaartje zei

Wat is die leuk geworden.
Zo’n vrolijk geheel.

Daphne zei

Zoooooo, wat is dit leuk zeg!!
Heel knap gedaan, de aankleding van deze kaart, héél leuk verzonnen allemaal.
Leuk is dat hè, als ze zo blij zijn met een zelfgemaakte creatie.

GerJanne zei

Heel gaaf, maar dat wist je al! Veel te zien en van toepassing op Jelle. Lekker genieten van je vakantie..

Nancy zei

Hey Nelleke,

Leuke Legokaart maakte je! Daar gaat Jelle super blij mee geweest zijn! 2 jarigen op 1 dag, dubbel feest! Ook de kaart voor Thomas is helemaal top!

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Toffe box card voor Jelle!

Trijntje zei

Wat een prachtige box kaart heb je voor Jelle gemaakt. Groeten Trijntje

Bernadet zei

Wat een geweldig mooie boxkaart heb je voor je jarige kleinzoon gemaakt Nelleke.
Zal ie vast superblij mee zijn geweest.