Mijn lijst met blogs

donderdag 17 maart 2022

Hele mooie Kerstdagen!

Ik kwam een blauw geembosd stuk blauw papier tegen. Legde het klaar en zocht er designpapier bij. In het blokje zaten reepjes papier die ik vaak afsnijd als ik kleinere kaarten maak dan 15x 15 wat de maten van het blokje zijn. Ik dacht met die reepjes moet ik eigenlijk wat doen. Ik legde het klaar en dat was het dan.
Tot ik zondag even tijd had om naar mijn kamertje te gaan. Ik had de sketch van Sketch saturday gezien en dacht daar kan ik wel wat mee. En zo is het kaartje ontstaan. Reepjes geknipt en op de kaart geplakt. Een hertje mocht ook op de kaart. Een tekst op het onderste balkje en wat sterren hier en daar. 
En zo was eigenlijk in een oogwenk dit kaartje klaar.
Challenges:
Sketch saturday: sketch 696
52 weeks to Christmas: wekelijkse kart
CHCC: alles mag.
ABCChristmaschallenge: E van embossen
Gisteren hadden we eigenlijk een kletseldate met Angela en GerJanne. Maar door verkeerde agenda en corona gedoe ging dat niet door.
Ik ben toen maar op een andere manier aan het freubelen geweest: ik heb namelijk de laatste banen behang in onze slaapkamer geplakt. Ppfft, wat ben ik blij dat dat weer klaar is. En het gekke is dat je er meer tegen op ziet om te doen, dan dat het werk is. Het meeste werk gaat in het klaarzetten, meten, snijden en smeren zitten dan het behang er op plakken. Wim gaat sauzen vandaag en dan maken we weer een grote stap voorwaarts. 
Vandaag aan het opruimen, want er staan spullen op Thomas zijn kamer, en hij komt zaterdag thuis en die moeten weg. Heerlijk weer een beetje een gewoon huis.
En natuurlijk freubelen tussendoor, ik moet nog een vlaggetje afmaken voor jarige kleinzoon as zondag. 
Groetjes, Nelleke 

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk gedaan met de reepjes papier knappe kerstkaart Nelleke. Goede vorderingen gemaakt lees ik nog even dan is het klaar en kunnen jullie genieten van al het harde werk.

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Nelleke.
Succes met de klussen.
Groetjes Elle-jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart Nelleke, mooie kleuren. Succes met opruimen. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Daphne zei

Soms heb je wat liggen en dan kom je ineens een sketch tegen die je perfect kan gebruiken.
Wat een gelukje dat je de strookjes bewaard hebt.
Echt een leuk, vrolijk kaartje is dit.
Wat een klus hè, het huis.
Wij gaan ook aan de gang, nu Jesse verhuist is hebben we een kamer over en is het tijd om iets te gaan doen, we wonen hier al jaren en hebben al heel lang geen grote dingen aangepakt. (Wel net wat jij zegt, je ziet er tegenop, maar soms moet je gewoon beginnen.....)

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart met deze leuke reepjes. Mooi gecombineerd bij de blauwe achtergrond. Het is altijd zo het voorwerk is vaak meer dan het afmaken... Fijn dat het behang er in zit. Als je eenmaal bezig bent gaat het best snel. Succes met het opruimen. Groeten Trijntje

Trudy zei

Hele leuke en originele kerstkaart!
Groetjes Trudy

!neke zei

Gave tag !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Femminde zei

Wat een leuk kerstkaartje!! En ja hier heb ik dat blokje ook. Ben ik ook aan het opmaken. Samen met nog meer spullen die er al langer liggen.
Hopelijk slapen jullie gauw in jullie nieuwe mooie kamer.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Een heel vrolijke kerstkaart, leuk!
Fijn dat het bij jullie in huis lekker opschiet, een hoop werk, maar daarna lekker genieten.

Diny zei

Wat heb je leuke kleurtjes gebruikt Nelleke....ziet er fris uit!
Groetjes en succes met de klusjes,
Diny

Jantine zei

Leuke labelkaart met die strookjes papier en de embossing, Nelleke. Leuk hoe alles dan zo mooi bij elkaar komt!
En lekker dat het behang op de muur zit.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marja zei

Leuke kaart heb je met de reepjes papier gemaakt!
Vin het altijd zo knap hoe jij alles weet te verwerken op je kaart.
Groetjes Marja.

Henriët zei

Super om zo je restjes papier te verwerken. Erg leuk label zo.
Hier moet ook een kamer behangen worden. Maar eerst nog behang uitzoeken.
Groetjes van Henriët

marijke zei

Een leuk kaartje mat blauw op de achtergrond. En al die reepjes aan de voorkant. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC . Groetjes Marijke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat fijn dat er weer en klusje klaar is, en dat Wim als hij het sauzen klaar heeft ook weer wat kan afvinken..lekker gevoel dat er weer wat klaar is. Je kaartje is ook ontstaan tussen alle dagen door, wat erbij leggen, wat klaar leggen en uiteindelijk een prachtig tag kaartje. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart, en mooi kom je zo van de reepjes papier af!!
Gezellig dat je vandaag weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Angelique zei

Mooie kaart en zo leuk gedaan met die reepjes papier. Het hertje maakt het helemaal af. Wat heerlijk dat bijna alles helemaal klaar is boven en dan lekker ervan genieten.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Nou, die sketch herkende ik meteen. Een heel aparte vind ik en je kaart is superleuk geworden! Mooi die emboss achtergrond. EN fijn dat het bijna helemaal klaar is.
EN is dat niet vaak zo, dat je ergens meer tegenaan ziet dan dat het werk is?? Bij mij wel!

Nancy Soetaert zei

tof gedaan met die restjesstrookjes, leuk idee om op eentje de tekst te stempelen ook.
succes met het verder afwerken van alles. Bij ons lag alles hier zowat anderhalve maand overhoop met werken aan onze badkamer, nu moet er beneden nog een nieuwe vloer komen, mag er niet aan denken...
groetjes
Nancy 52WTC

Nancy zei

Hey Nelleke,

Toffe labelkaart met al die restjes!

Liefs,
Nancy

Dena J zei

Wonderful Christmas card! How delightful to find all the papers that work so nicely together. Thank you for joining the challenge at Sketch Saturday. -Dena J, Design Team

flossbite zei

Cute tag, love the colour palette. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas challenge.