Mijn lijst met blogs

donderdag 14 juli 2022

Met de auto op pad.

Het was afgelopen weken wat stil van mijn kant want we waren 2 weken op vakantie naar Zwitserland. Wat hebben we veel gezien en beleefd. Ook hebben we een bezoek gebracht aan een neef van Wim en zijn vrouw. Hij woont al 30 jaar in Zwitserland en kon ons veel vertellen over het leven daar en wist mooie plekjes waar we zeker naar toe moesten gaan. Hij liet ons een prachtige plek zien om te wandelen en dat hebben we gedaan, een prachtige route langs allerlei beekjes en watervallen. 
Gisteren gingen we naar huis, in plaats van een nacht elders overnachten reden we in 1x naar huis. 
Het is altijd weer een feest om thuis te komen en wij zijn echt wel het type van: Fijn om te gaan maar nog fijner om thuis te komen.
Hobby spullen had ik meegenomen, maar echt ik heb geen 1 kaart gemaakt. Wel heb ik veel zitten borduren en wat werkjes afgemaakt. 
Wel zag ik veel mooie dingen voorbij komen en o wat kriebelen mijn handen om weer te beginnen. 
Dit kaartje heb ik voor de vakantie al gemaakt. Het komt uit een blok van de Action waar ook uitdruk plaatjes bij zitten. Deze vond ik leuk om te gebruiken op de kaart 
Zelf vind ik dit niet mijn mooiste kerstkaart, maar ook dat gebeurd wel eens toch?
Ik hoop wat vaker te kunnen reageren bij jullie en doe dit als het kan via de Ipad vanuit de luie stoel. Maar bij sommigen kan ik niet reageren, omdat ik dan in moet loggen met Google. En dat wil met geen mogelijkheid.  Een tip van Ellen is deze.
* Ga naar instellingen.
* Dan onder het kopje reacties, plaats reacties aanklikken.
* Je hebt keuze uit 4 mogelijkheden, je kiest hele pagina aanklikken en opslaan.
Willen jullie dit bekijken of dit ook zo is, want dan kan ik, en met mij anderen, wel reageren.
En anders stuur ik jullie een berichtje OK?
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Groetjes, Nelleke 

10 opmerkingen:

Angélique zei

Een leuke kerstkaart toch?
Fijn dat jullie zo'n geslaagde vakantie hebben gehad, ook weer fijn om thuis te zijn.
Ik heb de instellingen nu veranderd, geen idee wat het effect op mijn blog is, maar als het goed is kun jij nu weer reageren.

Marja zei

Mooie kerstkaart Nelleke!
Zo te lezen hebben jullie een leuke vakantie gehad.
Groetjes Marja.

Anoniem zei

Heerlijk de belevenissen van de vakantie. Je kunt er weer een poosje op teren . En dan maak ik altijd nog een fotoboek, vind ik ook leuk om de herinneringen weer terug te zien. Je kaartje is leuk hoor. Zeker de vorm van slimline. Mooi gedaan en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

karin zei

Zo te lezen had je een goede vakantie. Ik vind het thuiskomen ook altijd heerlijk, tot ik de stapel was zie 😉
Leuk kaartje, dat is bij mij ook soms dat ik denk nadat ik mijn kaartje heb geplaatst, oei had ik niet beter dit of dat er nog op gedaan.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Toch een mooi kaartje, zo te lezen hebben jullie genoten van de vakantie

Daphne zei

Dit klinkt als een heerlijke vakantie.
Wat leuk dat daar iemand woont die jullie een beetje de weg kon wijzen.
Ik neem ook steeds knutsel spullen mee naar de camping, maar tot nu toe nog heel weinig gebruikt.

Jantine zei

Toch leuk, hoor, deze kerstkaart, Nelleke. En klinkt als een heerlijke vakantie in Zwitserland, maar thuiskomen is inderdaad ook altijd fijn.
Op de ipad kan ik in safari inderdaad ook niet inloggen bij google, maar ik heb de chrome app er op gezet en daar gaat het wel. Misschien voor jou ook de tip.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met dit leuke plaatje. Fijn dat jullie een mooie vakantie hadden .Zeker leuk om weer thuis te komen. Bij mij komt er tijdens de vakantie ook niet van knutselen… Heel herkenbaar als je weer thuis bent dat de handen kriebelen… succes met de iPad ik had hier ook last van maar gelukkig nu niet meer. Heb wat zitten te prutsen met de instellingen… maar vraag me niet hoe…. Het is me uiteindelijk gelukt. Succes ermee. Groeten Trijntje

Sarah zei

Grappig dat je met de auto wegging en ook een leuke kaart laat zien met een auto op.
Ik vind hem wel heel tof. De tip van Jantine lijkt me wel nuttiger want vanuit chrome kan je wel gewoon reageren. Succes!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ik heb een blog via Google, en nu snap ik waarom ik steeds problemen heb met jouw blog, als ik op de link duw bij 52WTC, kan ik geen reactie achterlaten, zoek ik je blog op, dan kan het wel..
Heerlijk dat jullie genoten hebben in Zwitserland Nelleke, ik neem tegenwoordig niets meer mee op vakantie, want ik weet dat ik vaak toch niets maak..Dit kaartje is erg leuk geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.