Mijn lijst met blogs

woensdag 27 juli 2022

Kleurenkaartteam magenta en zachtgeel

Gisteren moest ik mijn kaart voor vandaag nog maken. Ik pakte 2 kleuren ecoline en ben hiermee maar wat gaan doen. Deze kaart heb ik ecoline op mijn werkblad gedaan, iets water erbij en toen gedept. Het is niet helemaal de juiste kleuren magenta, dit toch maar zo gelaten. Dit gemat op kraft.
Bloemenstansen ben ik gek op, en deze viel vorige week in mijn winkelmandje 😊. Hiermee mij lekker uitgeleefd en mooie bloemen er op gemaakt. Hierbij ook kraft op de kaart terug laten komen en zwart voor het contrast
Voor deze kaart heb ik het iets anders gedaan, eerst de kaart sprayen met water en toen inkt erop spetteren. Bij deze heb ik de bloemen heel rustig gehouden en de grote zelfs wit gemaakt. Geen kraft maar wel wat zwart.
Ik ben met deze kleurencombinatie best wel uit mijn comfortzone gegaan, maar zeker tevreden mee.
Challenges:
Kleurenkaartteam: magenta en licht geel
Knutsels en kadootjes: zomerse bloemen.
Nu gauw douchen en aankleden, straks heb ik een kletseldate met Angela en GeJanne. Zin in.
Groet en tot morgen.
Nelleke 

 

14 opmerkingen:

chantal zei

Mooie kaart om zo even op t laatste te maken
LIefs Chantal

Nancy zei

Hey Nelleke,

Jouw kaartjes zijn erg fleurig. Dat heb je gisteren nog snel klaargespeeld!
Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Wauw heel mooi deze kaartje, prachtige achtergrond.

marja kenter zei

Wat een vrolijke kaartjes.
En veel plezier op je kletseldate.
Groetjes

Trijntje zei

Wat twee mooie kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart. Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

karin zei

Mooi gemaakt met die achtergrondjes.
Ik hoop dat je lekker hebt geknutseld.
Groetjes,
Karin

martina's kaartjes zei

Hier mag je zeker en vast mee tevreden zijn ! helemaal leuke kaartjes werden het zo ! geslaagd hoor.
blij met je deelname deze maand,
fijn dat je er bij bent voor deze uitdaging,
grtjs, Martina

Nancy Soetaert zei

ik vind het prachtige KKT-kaartjes ! Mooie achtergronden, de ene fel, de andere wat rustiger, heel tof!
groetjes
Nancy

Marfien zei

Heerlijk om zo lekker te "kliederen" en er iets moois van te maken, het zijn toffe kaartjes geworden

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Goed gelukt en mooi zijn ze geworden, in de kkt kleuren! 🌺☕️

Anoniem zei

Wat een mooie kaartjes en mooie bloemen. De 2e kaart ook leuk gedaan. Ik vind dat een leuk effect met de spetters. Groetjes Marijke

Femminde zei

Heel mooi gedaan met die zelfgemaakte achtergrondjes!! En die bloemen komen zo ook super tot hun recht. Je kon ze ook al niet laten liggen (die bloemen zijn echt super, ik gebruik ze veel dus echt waar voor je geld)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Monique zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Nelleke. Super met de ecoline.
En je hebt vast een hele gezellige kletseldate gehad.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique