Mijn lijst met blogs

donderdag 7 juli 2022

Pinguïn op je kaart

Vandaag mogen de Kerstkaarten niet ontbreken, ook al is het hartje zomer.  Dit zijn weer 2 projectkaartjes. Ik plakte 4 vierkante stukjes op een basiskaart. Daarop kwam een sterrencirkel. in de cirkel kwam de Pinguïn, die heb ik uit een kerstbal ZIE HIER geknipt en verhoogd opgeplakt. Tot slot nog een klein strikje en een paar sterren en tekst uit de doos die ik op kleur heb gebracht.
Deze kaart hetzelfde verhaal, nu komt de sneeuwman op een gouden ster. 
Ik word zelf helemaal blij van deze kleurrijke eenvoudige kaarten. Ook word ik steeds enthousiaster over mijn "project" om dit soort materiaal op te maken. heel verrassend voor mijzelf elke keer als ik er weer mee aan de slag ga.
Challenges:
52 weeks to Christmas: Pinquin op de kaart
CHCC: alles mag.
Groet, Nelleke 

 

15 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Twee leuke kerstkaarten Nelleke.
Groetjes Elle-jeanne

!neke zei

Super leuke kaarten !
Groeten Ineke

karin zei

Leuke kaartjes Nelleke!
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Twee mooie vrolijke kerstkaarten Nelleke. Groeten Trijntje

Angélique zei

Het is toch helemaal goed gekomen met de plaatjes, je hebt er nu weer mmoi twee vrolijke kerstkaarten bij.

Jantine zei

Geweldige project-kaartjes weer, Nelleke. Leuk dat je jezelf er ook zo aangenaam mee verrast.
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

Wat en leuke kaartjes en wat een leuke afbeeldingen! Mooi gedaan met die vierkantjes erachter! En gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Ela zei

Gaaf! Erg leuk gedaan met deze afbeeldingen. Groetjes Ela

GerJanne zei

Nou, echt superleuk! Die pinguïn is echt guitig zeg! En een vakjeskaart vind ik altijd leuk!

Nancy zei

Hey Nelleke,
Terecht dat je blij bent met deze kaarten want ik word het ook!
Zo'n leuke afbeeldingen vragen gewoon om op een leuke kaart te staan...
De ontvangers hiervan zullen er ook wel vrolijk van worden!
Liefs,
Nancy

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaarten zijn dit.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

p.s ik kan eindelijk weer bij je reageren, de laatste week ging het niet kreeg wit vlak en kon niets posten maar vandaag weer wel !!!

Aartje zei

Wat een guitige pinguin Nelleke. En inderdaad "eenvoudige" vrolijke kaarten zijn heel leuk, maar soms kosten ze het meeste denkwerk.
Groetjes Aartje

!neke zei

Beide kaarten leuk , lekker vrolijk !
Groeten Ineke
DT52WTC

Colien zei

Twee superleuke kerstkaarten, mooi!
Bedankt voor je bijdrage bij 52TC
grtz Colien

Nancy Soetaert zei

2 toffe kaarten!
Fijn dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes
Nancy 52WTC