Mijn lijst met blogs

donderdag 28 juli 2022

Kerstkaarten donderdag

Van de week moest ik weer aan de slag voor kerstkaarten.
Eigenlijk had ik niet zoveel inspiratie, tot ik deze houten kerstboom zag liggen die ik al bij de basis kaart had gelegd Toen was de kaart gauw klaar met de kerstboom, ster en tekst.
Het papier is eigenlijk al van zich zelf zo mooi, dat hier eigenlijk nog niet veel bij hoefde.
De grote kerst stans gebruikt en kerst uit gestanst uit goud kleurig papier. Dit kwam op de kaart met wat zwarte glitters.
Inmiddels ben ik weer begonnen met kerstkaarten en ik kom er weer in. Die zijn voor de komende weken.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
ABC Christmaschallenge: N for new, O for Old ( Old, kerstboom)
De vloer ligt in het appartement van Lieke, wij gaan ons voorbereiden om nog een week te kamperen met Thomas op een mini camping in Lemelerveld. We hebben er zin in, het weer wordt goed, dat is makkelijk met kleding pakken 😎
groetjes, Nelleke 
 

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaartjes met al dat rood. Daar hou ik van hoor! Leuk dat houten boompje ook! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Een fijne vakantie en groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Hele mooie kaartjes. Geniet van de vakantie.

Angélique zei

Twee mooie kerstkaarten met al het kerstig rood. Ik ben benieuwd naar je volgende kerstkaarten.
Fijne vakantie!

Annemarie en Merit zei

Hoi hoi Nelleke, daar zijn we dan eindelijk weer na weken dat we niet op je blog kunnen komen, iedere donderdag proberen we het weer maar kunnen geen reactie achter laten..
Nog bij iemand anders had ik het ook...gisteren meerder malen geprobeerd maar niks!!!
Toen zag ik dat diegene bij iemand anders had gereageerd en drukte daar op haar blog en jawel ik kwam er gelijk...
Nu zag ik dat jij gereageerd had op Ellen haar blog denk probeer het weer zo en nu ben ik erdoor!!!
blogger maakt het ons niet makkelijker...zoek je voortaan zo dus op,
Leuk zijn je kerstkaarten en bedankt dat je er weer bij was deze week.
liefs annmearie en Merit DT52WTC

Angélique zei

Pssst, je kunt nog wel de sketch van Craft Sensations maken, de challenge duurt nu vanwege de vakantie 2 maanden, dus nog een hele maand 😉

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke, twee hele mooie frisse kerstkaarten schitteren op je blog vandaag. Gezellig om er nog een weekje met Thomas tussenuit te gaan. Wij zijn bezig met de verhuizing van Dainy en van de week voor het eerst met mijn vader naar Tilburg voor bestraling. Drukke tijden!
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marfien zei

met dit papier zoveel verschillende kaartjes maken is ook een kunst, maar voor jouw geen probleem. Veel plezier komende week

Ellen zei

Allebei prachtige kaarten Nelleke en heel mooi in die roodtinten…top!
Leuk om het huis van Lieke en haar vriend in te richten…gezellig!
Groetjes Ellen

Nancy Soetaert zei

tiens, ik dacht dat ik op je kerstkaartjes gereageerd had, twee mooie kaarten! een goed recept: mooi papier, een mooie ster en een mooie woordstans! Kan je veel mee variëren!
Dankjewel voor het prachtige kaartje dat ik vandaag in mijn brievenbus vond!
Jij was onlangs ook jarig, alsnog gefeliciteerd!
Groetjes
Nancy

Twórcze pasje Danki zei

Beautiful Christams card. Thank you for joining The Holly and Ivy Christmas Challenge

Danka
Twórcze pasje Danki {My Blog}>