Mijn lijst met blogs

dinsdag 26 juli 2022

Serie kaarten en uitslag weggevertje

Allereerst laat ik weten dat Aartje mijn weggevertje heeft gewonnen. Gisteren maakte ik er een tochtje voor op de fiets naar Apeldoorn om het bij haar in de bus te doen.
Avonds appte ze al dat ze het gevonden had. Ze schreef ik heb toch niets besteld? Want het zat namelijk in een doos van de Egel. Hoe mooi om iemand zo te verrassen. Er zit wel een maar aan. 😊
Ik heb namelijk hetzelfde pakket voor mij zelf samengesteld en haar de eerste opdracht gegeven, dat we beiden hier wat van maken met bepaalde materialen uit het pakket. Dus wordt vervolgd.
De kaarten die ik laat zien is het begin van een serie. Van Marianne kreeg ik in februari designpapier. 
Hier zat ook papier bij van Heartfeltcreations: de Sunrise Lily serie. ik ken het niet, maar het is mooi stevig papier, fijn om mee te werken. 
Het is best wel wat druk papier, er zaten mooie stukken die zo op de basiskaart geplakt konden worden. Voor de vakantie ben ik hier een aantal avonden mee zoet geweest en vorige week heb ik de teksten erop gezet en nog wat kaartjes afgemaakt met ander materiaal. 
Ze zijn voor het goede doel, en dit zijn de eerste 8.
Bij de bovenste effen papier erbij gebruikt en een tekst gestanst, de enige meende ik, de rest allemaal gestempeld.
Challenge: Knutsels en kadootjes: Zomer bloemen.
Deze heb ik naar een sketch afgemaakt, nadat de basis klaar was. Ik vond nog wat groene bloemen en deze vastgezet met en splitpen.
Challenge: Cheerfulsketches: sketch
Er zaten ook labels en teksten bij, deze voor dit wat kleinere kaart gebruikt.
Het designpapier is best wel druk dus hier alleen een verticale stempel gebruikt. Die blijft leuk.
Hier was alleen de tekst voldoende. Midden in staat body text, het Be Funky programma die ik gebruik is helemaal veranderd en het is nog even zoeken hoe het allemaal moet. Dit hoort er dus niet te staan.
Hier is alleen een tekst voldoende, zo zat het in het pakket. 
Ook voor deze kon ik alleen een grote tekst gebruiken, hier ook niets aangedaan.
Van de restjes maakte ik deze label en een klein labeltje wat erover was.
Eigenlijk is alles opgegaan, een paar reepjes die over waren, en zijn in de prullenmand gegaan.
Bedankt voor het kijken en reageren.
Ik duik mijn kamer in, heerlijk aan de freubel. Ondertussen kan ik de handdoeken en dergelijke van Lieke wassen en drogen. Het werk in het appartement schiet lekker op, hopelijk ligt de vloer er morgen in.
groetjes, Nelleke 


 

9 opmerkingen:

karin zei

Wat een leuke serie kaartjes met dit mooie papier. Prachtig gemaakt!
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Wat een super leuke serie. Mooi zoals je dit papier hebt verwerkt. Daar ben je vast even mee bezig geweest.
Fijn dat je tijdens het knutselen ook nog wat kunt doen voor de verhuizing van Lieke.
Groetjes van Henriët

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ah wat leuk Nelleke dat je Aartje zo verrast hebt, je hebt zelf mooie creaties gemaakt met bloemen erop verwerkt. Heel veel succes nog met de verhuizing van Lieke, hopelijk gaat alles volgens plan verlopen...Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Angélique zei

Dat is een flinke serie, mooi gemaakt!
Leuk dat je aan de verrassing voor Aartje nog een uitdaging hebt geknoopt, zo is het een dubbele verrassing.

martina's kaartjes zei

mooi geslaagde reeks kaartjes heb je gemaakt, tof zijn ze g"eworden
succes met de plannen
grtjs,martina

Aartje zei

Wat een mooie serie heb je weer gemaakt Nelleke.
En wat had je een enorme verrassing voor me in de bus gedaan. Ik ben er superblij mee en ook met de uitdagingen die je me gesteld hebt. Ik kijk er echt naar uit om iedere maand met jou een leuke blogpost te verzorgen.
Groetjes Aartje

Marfien zei

Daar kan ik weer heel veel inspiratie uithalen, wat zijn ze leuk geworden. Nu even geen tijd maar terugkijken kan altijd :-)

Daphne zei

Zoooooo, goed bezig!!
Wat veel kaarten.
Heerlijk om de basis al klaar te hebben en ze dan in wat verloren uurtjes af te maken.
Ik vind ze stuk voor stuk mooi.
Ik hou van zomer bloemen, dus die kaarten val ik het meest voor.
Bedankt voor het nogmaals meedoen bij Cheerful Sketches

Monique zei

Wat een mooie serie kaarten zijn dit geworden.
En wat is het leuk om iemand te kunnen verrassen.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Liefs Monique
P.s. ik begin bij de laatst ingezonden kaart. Omgekeerde wereld ;-)