Mijn lijst met blogs

maandag 11 oktober 2021

Gelliplate

Dag allemaal. Op de valreep van een gezellig druk weekeind plaats ik dit kaartje welke al even in concepten staat. De basis is gemaakt op een gelliplate en daar op heb ik met een dopje cirkels gemaakt. Daarop kwam een stempel. Dit alles is gemat op turquoise papier en weer op een witte basiskaart geplakt.
Een bescheiden tekst stempel om het af te maken.
Morgen de laatste dingen uit mijn kamertje halen en komt er een container voor alle rotzooi. De laatste dagen met de kleinkinderen al in mijn nieuwe tijdelijke ruimte gezeten. Ze hebben zich heerlijk uitgeleefd en hebben van alles gemaakt. Beiden maakten een foto lijstje en mijn bakjes met prulletjes zijn weer wat leger. Met zonnetjes, aardbei, bloemen en glitters. geweldig dat enthousiasme te zien. Mijn kleindochter weet inmiddels al dat je eerst alles moet klaarleggen en rangschikken. Zo leuk.  Zondag wilde Jelle een ketting maken voor zijn moeder en heeft een prachtige ketting gemaakt. Alles uitgelegd op een kralenbord en geregen. Tara maakte iets moois voor beiden waar oa een unicorn op zat. 
Het is weer stil in huis, heel stil. Morgen, of eigenlijk vandag, even kijken of ik er weer wat kan maken. Heel veel zin in!
Challenge:
Groetjes, 
Nelleke 

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi! Prachtige kleur en een mooie achtergrond. Leuk met de cirkels. Heb je nu een echte gelliplate? Of de zelf gemaakte nog?
Stom he, dat ik maar niet kan onthouden dat Jelle en Tara broer en zus zijn...Maar je hebt het in elk geval gezellig gehad. ik ben benieuwd naar het eind resultaat van je kamertje met het nieuwe raam...

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaart met een prachtige achtergrond op de gelli Plate. Leuk effect die cirkels erop! Gezellig zo creatief bezig zijn met je kleinkinderen, wie weet wordt je kleindochter ook wel een kaartenmaakster en gaan we die in de toekomst ook in Blogland tegenkomen...

Hobbygroet Lisanne

Nynke zei

Wat je leuk dat je zo gezellig hebt geknutseld met de kleinkinderen. Mijn zoontje heeft helaas de 'ik hou niet van knutselen'-genen van zijn vader...
Je kaart is mooi geworden!
Groetnis Nynke

Daphne zei

Klinkt als een heerlijk weekend met veel drukte en gezelligheid.
Mooie kaart laat je zien, de kleur spat van mijn schermpje.
De kleine plak pareltjes maken het helemaal af en juist de kleine tekst, die zoveel zegt, is mooi bij deze kaart.
Lieve groet, Daphne.

Femminde zei

Heerlijk zo'n gezellig knutselweekend met de kleinkinderen. En heel fijn dat zij het ook zo leuk vinden.
Succes en nog even doorbijten voordat je in je nieuwe kamertje kan.
Mooi kaartje vandaag!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Mooie kaart met een hele mooie achtergrond. Met de vogel en de tekst blijft de achtergrond een mooie blikvanger.
Klinkt als een gezellig weekend met de kleinkinderen.
Succes met de klussen in je kamertje.
Groetjes van Henriët

VoormeKaartje zei

Wat een mooi kaartjes is het geworden. Ook een erg leuke klaar. Heerlijk dat je lekker met de kleinkinderen heb geknutseld.

Wies zei

Mooie kaart met mooie gelliplate achtergrond en leuke vogeltje. Goed idee om die cirkels te stempelen met een dopje. Iets om te onthouden.
Gezellig dat je met je kleinkinderen aan het knutselen bent geweest.
Groetjes, Wies

Marfien zei

Een "dot" van een kaart en heerlijk als de kleinkinderen zo lekker meeknutselen, da's genieten voor allemaal

Claudia's kaartjes zei

OMG, das een toffe kaart
Very sweat card.
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/

Ina ( Frysk Famke ) zei

Klinkt als een heerlijk weekend Nelleke,

Mooie kaart heb je gemaakt met de Gelli plate.
Prachtige kleuren. Dank je wel voor het meedoen bij
CAS on Friday!

Groetnis fan Ina

Dora zei

Mooie rustige kaart