Mijn lijst met blogs

woensdag 6 oktober 2021

Pompoenen 🎃

Sommigen hebben deze kaart al gezien, want hij staat al te shinen op het het Blog van Angela. Want ik mocht deze maand gastdesigner zijn. Daar wordt een kaart met pompoenen gevraagd. Dus neem gerust een kijkje bij haar. Als je op haar naam klikt kom je er vanzelf.
In deze tijd van het jaar is dat niet zo moeilijk. Al koste het mij wel even eer in de herfstkaarten zat.
Eenmaal bezig dan gaat het vanzelf.
De achtergrond was zelfs al klaar, die is nog van vorig jaar en had ik zo bij het blokje bewaard. Verder spreekt het eigenlijk wel vanzelf. Veel kleuren blaadjes gestanst met de blaadjesmal en daarbij nog wat verschillende paddenstoelen. Het spinrag mocht ook niet ontbreken en natuurlijk die hele grote dikke spin.
Het is een enkele kaart geworden en daarom heb ik er een standaard achter gemaakt.
Challenges:
Use yor stuff: Fall en pompoen
KIC: herfst
Materiaal van MD
Papier PK9138, Eekhoorn Col1410,  Bladeren CR1336, Gefeliciteerd LR0220.
Tot morgen, dan ben ik er weer met een kerstkaart.
Nu eerst verder met mijn kamer, er is al een heleboel uit, de rest moet nog. Wat laat voor vandaag met alles, maar om vanmorgen even mijn jongste kleinzoon in mijn armen hebben is veel te leuk. Om vervolgens te zien dat hij al lekker gegroeid is. Hij doet het goed!
Groetjes, Nelleke 

14 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een gezellig sfeervol herfstkaartje, vooral die spin in dat web vind ik super!
Groetjes Trudy

De Hobbyzolder zei

Mooi je kaart!
Leuk dat je meedoet met de “herfstkaarten” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Suzan zei

Prachtige herfstkaart heb je gemaakt voor de challenge Nelleke.
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

VoormeKaartje zei

Wat een super leuk kaartje is het geworden. Al had van mij die spin er niet op gehoeven. Helaas horen die ook bij de herfst.

Daphne zei

Heel leuk. Ik hou zo van de herfst!
Het is wel echt een op een top herfst kaart vind ik.
Ik vind het wel grappig, wij maken met z'n allen het hele jaar door kerstkaarten, maar herfst kaartjes hebben we ineens moeite mee en maken we alleen in de herfst. 😄

Marfien zei

Die spin hoort echt bij de herfst, elke morgen als ik de kippen ga voeren, hangt er een web voor de deur van het hok . . .
Leuke kaart is dit

GerJanne zei

Het is een ontzettend leuke kaart! Mooi voorbeeld voor de challenge. Ik heb mijn kaart klaar, ook met een spin en een web..
Leuk dat je even kon knuffelen met Hugo! Geniet ervan, het gaat hard!

Trijntje zei

Dit is een echte topper! Prachtige kaart. Zo leuk zoals je alles gecombineerd hebt. Leuk dat je gd mocht zijn. Groeten Trijntje

Uschi zei

This really has become a wonderful autumn scene. I do love the choice of your colours. Those are the colours of the autumn I love. And you arranged every single part of your scene adorably. It´s the season for a big spider and its spiderweb. For me the appearance of the spider completes your card.
Thanks a lot for presenting your card within the EAC Challenge #499.
Hugs Uschi

Suzanne Reynolds zei

Adorable die cut squirrel card and love all die cut embellishments in the Pumpkin Patch and of course the plaid background is perfect even though there is a spider web coming down to sit on the pumpkins. Please join us at Double Trouble since we are collaborating with Use Your Stuff with a Fall card. You have also earned extra chances for our random draw with the pumpkins. Join us at: https://doubletroublechallenge.blogspot.com/2021/10/challenge-94-fall-garland-inspiration.html and hope to see you at future fun challenges at Double Trouble.

Julene Matthews zei

Very colourful card. THanks for joining us at UYS

Christin zei

It's such a cutie between the pumpkins! Thanks for sharing your card at EAC! Christin

Tammy L zei

Great card and I love all the die cuts together! Thanks for playing along at Use Your Stuff and hope to see you again soon.
Tammy DT. Co-ordinator

Nicolette zei

Heel mooi kaartje. Altijd leuk als je gd mag zijn.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette DT