Mijn lijst met blogs

donderdag 14 oktober 2021

Jingle bells

Dit is de 3e en kleine label waar ik vorige week mee bezig was. Deze was blijven liggen en daarom deze week afgemaakt. De basis is wit karton, dubbel gestanst en met de glimmende kanten tegen elkaar geplakt. Daarop een velletje dun yupo papier met alcohol inkt. Het schattige muisje van Eline gestempeld en deze ingekleurd met twin markers. Daarop een label met een tekst van hetzelfde sheet als het muisje.
Een stukje satijnband vastgezet met roze wit koord met daarbij 2 kleine belletjes.
Ik hou van labels, je kan er heel veel spulletjes op kwijt die je niet altijd voor kaarten kan gebruiken, terwijl er niet mis mee is. Zoals het aan 1 zijde glimmende karton, het satijnband wat ik eigenlijk verder nergens voor gebruik en met tule ben ik ook al bezig geweest.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag 
ABC Christmaschallenge: vocabulary (use words)
Jingle bells: gebruik pink
Een kort berichtje, want ik wil het (werk) verslag nog afmaken en een begin maken om mijn stansen te herindelen. Magneetvellen gekocht en die zijn binnengekomen. Echt zin in om hier mee te beginnen, alles ging door elkaar liggen, dus ik moet er nodig mee aan de slag. 
Het is net als met mijn kledingkast. Ik kan het heel lang netjes houden, tot iets scheef gaat liggen en ik het er zomaar weer terug leg en het een steeds grotere puinhoop wordt.
Dat zal wel herkenbaar zijn voor meerderen.
Groetjes, Nelleke 
 

21 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige label kerstkaart.
Groetjes Elle-jeanne

Claudia's kaartjes zei

Wat een vrolijke kaart. Toppie!!
I love this card
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/

Angélique zei

Wat een superschattig label heb je gemaakt.

Nancy Soetaert zei

tof label, heel mooie achtergrond ook !
succes met het organiseren van de mallen, kruipt heel wat tijd in, maar wel leuk nadien!
groetjes
Nancy 52WTC

Daphne zei

Ze zijn leuk, die labeltjes en straks met kerst zo handig aan een kadootje, dus ga gewoon lekker door met maken. Leef je uit.
Ik vind dit muisje zo lief.
En je verhaal over de kleding kast (en stansen)...... zó herkenbaar😉

Trijntje zei

Wat een superleuk label met de kleine muis. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Zeker herkenbaar als het een maal rommelig is... Daarom ruim ik regelmatig de kast weer op. Mijn man zegt jullie hebben meer edn opruim hobby.. masr het is zeker van belang dat je dd spullen netjes houdt. Anders kun je niets meer vinden. Jij maar succes ermee.

Kaartenkraam zei

Leuk labeltje met dat schattige muisje.
Succes met je opruimwoede!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Ja leuke set is het he? En je label is erg leuk met dit muisje.
Goed idee om labels te maken met spullen die minder geschikt zijn voor kaarten.
Ben benieuwd naar je opnieuw ingerichte kamertje straks. Altijd leuk om mee bezig te zijn.

Annemarie en Merit zei

een schat van een labeltje Nelleke, heerlijk als straks alles opgeruimd is en een plaatsje heeft gekregen..
(ik heb vaak wel dat ik het dan moeilijker kan vinden) ...maar dat opgeruimde geeft een heerlijk gevoel.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

brenda zei

A sweet Christmas tag, thanks so much for sharing and joining in our October theme at Stamping Sensations challenge.

B x

Femminde zei

Wat een schattig label Nelleke!!
En wat heerlijk als alles straks netjes opgeruimd is. Heb hier ook pas weer een heleboel netjes opgeruimd. Werkt heerlijk!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel lief kerstlabel Nelleke, mooie kleur alcoholinkt heb je gebruikt. Succes met opruimen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi label is dit, met het schattige muisje erop. Succes met alles herindelen, het geeft weer een heerlijk gevoel als alles weer geordend is. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Marjan zei

Superleuk dat muisje en wat een mooie kleur! Heel gaaf label, Nelleke. Succes met de magneetbladen, ik heb ze ook echt ideaal!

Claudia's kaartjes zei

Superrrrrr, really Great Christmas card. Thanks for joining us at Crafty Hazelnut Christmas Challenge

Hugs
Claudia
DT Crafty Hazelnut Christmas Challenge

https://knutselmeisjes.blogspot.com/

SmilynStef zei

that holiday tag is just so cute ... thanks so much for going PINK for the holidays with us at Jingle Belles.

lauren bergold zei

oh wow! beautiful AI background and that mouse could not be more adorable! thanks for joining our Pink Christmas fun at JINGLE BELLES!

Colien zei

Wat een lief labeltje!
Bedanktvoor je bijdrage aan onze Think-pink-uitdaging op het 4 Season blog.
grtz Colien

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze Think-Pink Challenge.
Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging op het 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

Marfien zei

gefeliciteerd met je 1e prijs, ik heb deze gemist, het is echt een heel leuk labeltje, grappig dat je ook nog echte belletjes aan de strik hebt gedaan