Mijn lijst met blogs

donderdag 28 oktober 2021

Kerstster

Vandaag een kerstkaart uit de voorraad. En dat is best wel makkelijk als je even niet zoveel kaarten maakt. Afgelopen winter plakte ik allerlei kaartjes met reepjes papier. Na 1 kaartje kan ik niet stoppen en maak er dan gelijk meer. Deze heeft een tijdje gelegen eer ik deze afmaakte. Omdat ik niet wist hoe. Uiteindelijk is dit kaartje  geworden. Merry Christmas stanste ik uit donker rood papier. Achter Christmas plakte ik  geel papier. Dit alles kwam onderaan de strookjes te zitten. Tot slot de grote ster van MD uit wit papier gestanst en het hart daarvan is van zilver papier. Er verder nog wat bijkleurende dots er bij geplakt.  Door de repen papier het allemaal rustig gehouden.
Een kort berichtje vandaag.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Ik wil nog een rondje doen.
Morgen komen mijn zussen en gaan we een paar dagen fietsen. Het weer schijnt aardig mee te werken.
Heel veel zin in. tot over een paar dagen.
Groet,Nelleke 

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou, zeker mooi en met die stroken heeft de kaart ook niet veel meer nodig.
Ik wens je heel veel plezier met fietsen met de zussies. Had ik niet begrepen.. ik dacht dat ze kwamen voor de spullen die je me liet zien en dat ze dan zouden blijven slapen. Geniet ervan! Zo waardevol als je dat kunt doen.

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaart, veel gezelligheid samen.

Annemarie en Merit zei

hele leuk kaart fijn om er gelijk meerder te maken (zijn wij heel slecht in jammer).
Veel fiets plezier met de zussen.
Liefs Annemarie en Merit

Ingrid's Scrapfrutsels zei

En zo heb je weer iets om aan te pakken. Een heel mooie kaart Nelleke. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi die gekleurde reepjes als achtergrond voor je leuke kerstkaart Nelleke. Veel plezier met je zussen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marfien zei

Leuk om zo je restjes weg te werken, we krijgen er vast nog meer te zien

Angelique zei

Handig en zo vrolijk al die reepjes papier, leuk gedaan. Hele mooie en elegante kaart voor het KKT. Wat heerlijk om zo samen met de lego bezig te zijn, lekker van genieten. Geniet ook van het samenzijn met je zussen.
lieve groetjes Angelique

Femminde zei

Wat super om zo al die reepjes op te gebruiken. Hopelijk ben je nu terug met fietsen want het is hier nu hondeweer.
Fijne week!!
Groeten van Femminde