Mijn lijst met blogs

dinsdag 5 oktober 2021

Sketch en dier


 En ja hoor vandaag beginnen we weer met een nieuwe uitdaging van de Egel. De komende 2 weken vragen wij een sketch en dier op je kaart. De sketch kun je op het blog van de Egel vinden. En voor wie dat fijn vindt, de maten staan erbij.
Ik heb er een soort slimline kaart van gemaakt. Een stans van SL 2x door de snijmachine gehaald  en wel zo dat ik aan de twee zijkanten een geschulpte zijkant heb. Even passen en goed meten en dat lukt dit prima. Daarop designpapiervan MD en rest bruin papier. De Egel komt van de Egel en ik vind het zo'n schatje dat ik hem weer tevoorschijn heb gehaald. Een heleboel blaadjes gestanst en wat paddenstoelen ingezet. Ik moest er echt wel wat inkomen om herfstkaartjes te maken en nu voor het eerst paddenstoelen gebruikt, die had ik vorig jaar al gekocht. Het kleine stansje jarig kreeg ik van GerJanne, en deze gelijk gebruikt om het woord 3x uit te stansen voor meer body van de tekst. 
Eenmaal bezig is het ook erg leuk om er mee bezig te zijn.
Benieuwd wat mijn DT maatjes gemaakt hebben? Kijk op het blog van de Egel en zie nog meer voorbeelden.
De sketch kan ik door storing niet plaatsen.
Challenges:
KIC: alles mag
AAA Cards: maak een slimline kaart
Thefourseasonschallenge: vallende bladeren
Tot morgen dan ben ik wederom van de partij.
Groetjes,
Nelleke 

19 opmerkingen:

Daphne zei

De Egel staat echt te shinnen op jouw kaart.
Wat een mooi voorbeeld. Ik zag de sketch en moet echt even denken, niet meteen een idee.
Leuk hè, Herfst kaartjes maken, tenminste, als je eenmaal op gang bent.

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden zo ! mooi kaartje
grtjs,martina

VoormeKaartje zei

Wow! Deze kaart is echt super mooi geworden.
Zo leuke scène heb je gemaakt met de sketch.

Marfien zei

Leuke herfstkaart

Henriët zei

Wat een mooie herfstkaart! Een heel leuk egeltje op een mooie sketch.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hij is gaaf Nelleke, met het enige egeltje. Heel mooi herfstig. En de jarig stans meteen gebruikt, leuk!! Ik vind het ideale tekstjes, niet zo groot, dat is wel fijn en inderdaad een paar keer stansen en je hebt de tekst nog duidelijker.

Diny zei

Wat een mooie herfstkaart Nelleke....leuk gedaan met het egeltje!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het egeltje mag wel oppassen dat die vette kruisspin niet op haar hoofd belandt hihi. Een mooie warme herfstkaart Nelleke en aan twee zijdes die geschulpte rand geeft een mooi effect.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Het is een hele mooie schetsuitwerking. Mooie herfstkaart. Leuke details. Ik zag zojuist je gsdtdesignefkasrt bij Angela.dat is edn echte topper. Leuk zijn je herfst kaarten Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Super leuke herfstkaart volgende de sketch.
Groetjes Doris

Leslie Miller zei

This is a darling fall scene with the mama hedgehog in her garden! I especially like the touches of red with the leaves and mushrooms. So cute! Thank you for sharing with us at the Four Seasons challenge!

Jane zei

What a sweet autumnal scene, love it! Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

Diane zei

Cute fall scene!! Thank you for joining our challenge at Four Seasons!
Diane FS DT {Nellies Nest}

Darlene zei

OMG how cute! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

Darlene
FOUR SEASONS CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Valérie zei

This is sooooo cute, Nelleke! I love the hedgehog and all the leaves you cut out! A lot of work! Thank you for sharing your beautiful creation at AAA Birthday! Valérie DT

Nicolette zei

Ook deze heb je erg mooi gemaakt.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

Donna Walls zei

Such a sweet card and love the little critter! Thanks for linking up with us at The Inspiration Station Challenge and best of luck in the draw! Donna

Nananas zei

Wat een leuke egel en al die kleine blaadjes zijn zo cute! Bedankt om mee te doen met onze AAA Birthday challenge!

R's Rue zei

So cute. I love it.
www.rsrue.blogspot.com