Mijn lijst met blogs

maandag 18 oktober 2021

Beterschap en borduren


Bij Marianne design challenge blog vragen ze een beterschaps kaart en bij Suzan op Facebook hebben ze een sketch als uitdaging. Beiden heb ik gecombineerd. Het uitgangspunt was het borduurwerkje welke ik in de zomer heb geborduurd. Hier heb ik weer heel ander garen voor gebruikt als het eerste keer. Dit garen is wat dikker, zelf vind ik het vrij dik, al kan het voor dit borduurwerkje prima omdat het niet zo groot is. Ik denk dat ik dit wel vaker ga gebruiken omdat ik hier veel kleurtjes van heb.
Bij het borduurwerkje heb ik papier gezocht en kwam uit bij een restje dubbelzijdig papier van Authenique. Dat heb ik al even en ik meende dat ik dat destijds gewonnen had.
Het effen papier uit dat blokje paste er prima bij evenals het stippeltjes.
De  nestabilitie van MD weer gebruikt en in het geel uit gestanst. Daar weer een rondje uit gestanst er wel  zo dat het borduurwerkje er net achter past, zodat je de vierkanten niet ziet. Omdat het papier al vrij druk is het verder rustig gehouden en alleen de pluimen en beterschap in heel donkergroen er bij gedaan.
Materiaal van MD:
Nestablitie, Beterschap LR0220. Pluimen LR0409.  Borduur stans (vierkant)  CR1454,  en patroontje van het marianne designblog.
Het was weer leuk om hier mee bezig te zijn.
Groetjes, Nelleke 

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat en leuk borduurtje heb je op de kaart! Altijd een leuk werkje op vakantie..

Hermien zei

Een mooi borduurwerkje heb je op je kaart verwerkt. Een prachtig opkikker kaartje.

Groetjes Hermien

Suzan zei

Oh wat een mooie beterschapskaart heb je gemaakt met de sketch.
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog
Creaties Suzan

Diny zei

Wat een gave beterschap kaart met de geborduurde kikker Nelleke!
Groetjes Diny

Trudy zei

Leuke kaart en wat een grappige geborduurde kikker! Papier past er mooi bij!
Groetjes Trudy

Judith zei

Wat een prachtig kaartje is het geworden. Top met het borduurtje.
Leuk dat je mee doet met onze "beterschap" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Henriët zei

Wat een leuke beterschapskaart met de geborduurde kikker.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Wat een leuke kaart met het borduurtje Nelleke.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

ps je hebt het over nestabilities, maar dat is een merknaam van Spellbinders. Jou cirkel is een Creatables

Daphne zei

Leuke, vrolijke kaart.
Wat een lief snoetje heeft de kikker.

Aniet zei

Superleukw beterschapskaart met het borduurtje Nelleke,
bedankt voor het meedoen
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Mooi met die geborduurde kikker!
Gezellig dat je meedoet met onze "Beterschap" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Wybrich zei

Leuk borduurwerkje op je kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog