Mijn lijst met blogs

donderdag 7 oktober 2021

Zelf kleuren

Een afbeelding kleuren en verwerken op een tag is de opdracht van 52 week to Christmas. Nou ben ik geen kleurder, maar ik ga de uitdaging niet uit de weg. Afgelopen weekeind wat afbeeldingen gestempeld van een kerstset van Do Crafts / Papermania en de afbeeldingen gekleurd. De eerste heb ik met twinmarkers gekleurd en daarna uitgeknipt. Uit een oud blokje gebruikte ik dit designpapier. Het voordeel van een tag is dat ik op de achterkant een design papier uit hetzelfde blok wat ik voor de voorkant niet gebruik, wel voor de achterkant kan gebruiken. Volgen jullie het nog? Op de basis kwam bruin en geel papier een dwarse strook geel. tot slot het uitgeknipte hert. Een tekst, wat steren en tule door het gat. Ook zo leuk, ik heb een doos vol, en die kan ik ook mooi voor de tags gebruiken.
Challenges:
52 weeks to Christmas: kleur ene afbeelding en verwerk die op een tag.
CHCC: alles mag
Christmaswithcutties: rendier
De vrolijke sneeuwman heb ik met derwent softcolours ingekleurd. Hier hetzelfde verhaal als de eerste kaart. Een tekst gestempeld en ster uitgestanst. En daarbij bijpassende tule gezocht.
Ik ben nog bezig met een minielabel. Hij is al gestanst, de stempel is klaar om ingekleurd te worden. Dit alles maar gelaten voor wat het was om dat er veel tijd gaat zitten in het leegruimen van mijn kamer. Pfft wat heb ik veel verzameld. Veel ook uitgezocht, en toch ook al het nodige weggedaan. Volgende week de muurkast waar veel lappen inzitten..... 
Maar voor het weekeind is het kamertje leeg en kan mijn kleindochter daar wel slapen op een matras, want ze komt met haar broer 2 nachtje logeren.
Mijn tijdelijke plek is bomvol, maar ik hoop dat ik de komende week toch wel even kan zitten.
Straks voor de 2e keer op de fiets naar Apeldoorn. Met een paar collega's gaan we borrelen en eten. Zin in
Groet, Nelleke 

 

20 opmerkingen:

Martina zei

A wonderful card with a funny deer! Thank you for playing in CHNC! Martina - DT

Diny zei

wee leuke labels heb je gemaakt Nelleke!
Succes met je kamertje leegruimen....ik moet er niet aan denken!
Groetjes en veel plezier vanavond,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele vrolijke en mooie tags Nelleke. Grappig dat tule als lint. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Leuke labels Nelleke. Mooie stempels heb je gebruikt.
Veel plezier in Apeldoorn.
Groetjes van Henriët

marijke zei

Twee heel verschillende labels. Allebei leuk en mooi gekleurd! Ik wens je veel succes met het opruimen van je douchethermostaat. Je hebt altijd te veel van alles! Ik waag me er nog maar niet aan. Fijn dat je weer meedoet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke

Daphne zei

Meteen maar 2 gemaakt knap hoor.
De afbeeldingen zijn bij beide tags echt de blikvangers en dat verdienen ze ook.
Knap kleur werk. Ik probeer het ook steeds weer, ben er niet zo goed in, maar vind het wel heel erg leuk om te doen.

Trijntje zei

Wat twee leuke label kaarten heb je gemaakt met de mooie stempels erop. Groeten Trijntje

Antjes kaartcreaties zei

Wat een euke tags Nelleke. De tags zijn heel verschillend met et rendier en de sneeuwpop. Je hebt ze mooi ingekleurd.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Oh ja, die stempelset heb ik al tijden niet gebruikt en hij is zo leuk! Je tags zijn gaaf! En wat goed dat je al zo ver bent met uitpakken van je kamertje. Gezellig dat Tara komt logeren, met Lieuwe dus? Je hebt een gezellig avond gehad, ik ook, maar moet zo meteen een nacht draaien ivm ziekmelding...niet zoveel zin in.

Annemarie en Merit zei

Je hebt twee schitterende tags gemaakt...
Gezellig dat je er bij bent bij deze uitdaging.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave tags heb je gemaakt Nelleke, de eerste met het rendier is heel gaaf, en ook die ontzetten grappige sneeuwman is heel gaaf. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Epie zei

Twee prachtige labels Nel , de snowman is mijn favorite !
Fîjn dat je meedoet een gezellige fietstocht , in de herfst genietse van de borrel XX Groetjes en Dankje voor je bijdrage doeii Epie DT52WTC......

Nynke zei

Twee mooie labels maakte je Nelleke! De stukjes tule eraan maken het echt af, vind ik. Ik zag dat je nog graag aan de liftchallenge mee had willen doen. Die duurt tegenwoordig een maand, en voor deze uitdaging heb je nog tot de 15e, dus je zou het nog kunnen proberen!
Groetnis, Nynke

Suzan zei

Prachtige tags heb je gemaakt voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

dit zijn twee leuke labelkaartjes, je hebt heel toffe stempels gebruikt!
Tof dat je meedoet aan onze challenge!
Groetjes
Nancy
52WTC

Creatiels zei

Leuke tags heb je gemaakt. En je hobbyruimte leeg maken in het vooruitzicht van nieuwe plek, is een reden om grote kuis te houden in je materialen. Veel succes ermee en daarna veel plezier. Geniet van het logement van je kleinkinderen.
Groetjes Els

Colien zei

Twee heel mooie labelkaartjes!
Bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij 52WTC.
grtz Colien

!neke zei

Beide heel leuk !!!!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Marjolein zei

Wat een leuke stempeltjes op je kerstlabels! Heel geinig. Groetjes Marjolein

Crafty Moone Cards zei

Lovely card, thanks for sharing with us at CWTC.
Sue x