Mijn lijst met blogs

maandag 3 september 2018

Cas in drievoud

3 Cas kaarten vandaag. En ze doen met verschillende uitdagingen mee. Er zijn zoveel leuke uitdagingen! Alle plaatjes en papier komen uit het blok: Hot diggity dog van Andrea Jayne. 
De eerste is gemaakt naar de sketch. 
Het kaartje spreekt eigenlijk voor zich. 
Het plaatje geplakt op een doilly. 
Een steekjes stans gebruikt tussen de 2 soorten papier, die ik op een witte basiskaart heb geplakt. 
Challenges: 
The paperplayers: sketch, na veel zoeken weer gevonden, deze is uit 2017.  :-)
Papercraftchallenges: gebruik een dier.
De kleinzoon van mijn broer is vorige week aan zijn hartje geopereerd. Tot nu toe gaat alles goed. Daar moest een kaartje naar toe. Ik wilde wel wat met Eline's diertjes doen, maar daar moet ik rustig voor gaan zitten op mijn kamertje en dat wilde ik zondagavond niet doen.  Vandaar ik een rustig kaartje maakte, die ik in de huiskamer kon maken. Deze gemaakt met de sketch van Case this Sketch.
Ook bij Cas on friday hebben ze ook een sketch. Ik zie veel van dit soort sketches voorbij komen.  Zaterdag had ik ook zoiets. Ook deze eenvoudig gehouden. Misschien wel te eenvoudig, toen die klaar was miste ik er wat aan. Nou kan ik er wel van alles bij plakken, maar dan is het geen Caskaart meer. Uiteindelijk de witte strik vervangen door de roze en nu staat het al veel beter. Wat een simpele strik al niet kan doen. 
Tot woensdag, dan komen we weer met een nieuwe uitdaging van de Egel.
Groetjes, 
Nelleke 

8 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Jij bent druk geweest! Dit zijn 3 hele mooie kaarten! Groetjes Joanne

Nicolette zei

Ze zijn alle 3 erg mooi.
Groetjes Nicolette

Nancy Soetaert zei

Mooie kaarten Nelleke!
Fijne dag
Nancy

Ellen zei

Wat een leuke kaartjes zijn dit Nelleke en die voor de stoere bink is super...hoop dat hij snel opknapt van de zware operatie. Van het kaartje wordt hij zeker vrolijk!
Gr Ellen

GerJanne zei

Nou zeg, drie op en rij! Wat leuk. En ik denk dat ik dat blok ook heb...Je was goed op dreef, maar soms heb je dat, dan heb je al een idee voor en volgend kaartje als je er met eentje bezig bent!

Caroline zei

Alle 3 zo mooi! En leuk die steekjesstans in kaartje 1!
Groetjes Caroline

Michelle zei

Wat een leuke kaarten. Mooi papier en kleuren.
Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
Good luck!! Michelle (DT)

Leigh Penner zei

Very cute cards! Great take on the sketch!