Mijn lijst met blogs

donderdag 13 september 2018

Joy to the world

Een half jaar geleden won ik een go press and foil. Door middel van warmte wordt er transferfolie op papier gedrukt. Je kan stansen, stempels, embossing en inkt gebruiken. Eerst warm je het geheel op en later haal je het door je cuttlebug. Het is nog een beetje zoeken en uitproberen wat je er allemaal mee kan. Op mijn werk hebben we elke dinsdag handwerkavond. Met een kop koffie wordt er geborduurd of een spelletje gedaan. Omdat er ook iemand is die kaartjes maakt, had ik het apparaat meegenomen en hebben we wat stansjes gebruikt om het te laten zien en te proberen.
Daar is dit kaartje het resultaat van. Eerst heb ik met de stans folie op zwart karton gedrukt, daarna de boom weer gestanst. Je ziet nu het zwarte karton met wat glans terug. Dit zo gedaan omdat er ook wat folie op de zijkant van de kaart is gekomen. En daar heb ik de letters joy weer uit gestanst.
Het kaartje maakte ik naar een sketch, het papier komt van 2 verschillende blokjes. En met dat ik dit typ, bedenkt ik mij dat ik van de cirkel ook een schudkaartje had kunnen maken, voor een volgende keer. 
Nu genieten van de vrije dagen. Regeldingetjes gedaan en al lekker in het zonnetje gezeten. Wat een mazzel met het weer.  Hebben jullie gisteravond die prachtige zonsondergang gezien? Zo mooi, zulke mooie kleuren, zonnestralen die achter een wolk langsgingen. Zoiets moois nog nooit eerder gezien.
Nog lekker even mijn hobbykamer in en kijken wat ik nu ga maken.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag optie Joy
Dag! Nelleke 

30 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een mooie moderne kerstkaart heb je gemaakt! Helaas heb ik de zonsondergang niet gezien gisterenavond.
groetjes Trudy

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Helaas de zonsondergang niet gezien, zag wel op facebook een paar hele mooie foto's voorbij komen. groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Nelleke. Wat is er toch veel mogelijk allemaal. De zonsondergang niet gezien maar wel bij weer online gezien dat er een soort mini-zomer aankomt. Onvoorstelbaar dat het al half september is als je buiten loopt :)
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat leuk dat je dat zo uitprobeert Nelleke.....het resultaat is prachtig!
Groetjes Diny

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel speciaal ! Helaas geen zonsondergang gezien, hier (Antwerpen) heeft het geregend... maar vandaag schijnt de zon ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nelleke.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Annerieke zei

Leuke kaart Nelleke, mooi is dat glanslaagje.

carla zei

Een prachtige kerstkaart.
Heel leuk gemaakt Nelleke.
Groetjes,
Carla

!neke zei

Heel mooie Nelleke !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

heel mooi kerstkaartje Nelleke!
Gisteren was het hier niet zo'n mooi weer, vandaag wel een warme dag.
Groetjes
Nancy DT52WTC

Trijntje zei

Leuke kaart Nelleke. Mooie boom heb je op de kaart gezet. Hier was de lucht ook heel mooi rood.. Groeten Trijntje

Unknown zei

Prachtig kaartje Nelleke ,leuk boompje en die lucht
is prachtig groen ook , lekker genieten in de tuin !!
Groetjes Epie DT52WTC

Sarah zei

Mooi kaartje. Gisteren was het hier maar grijs...

Original handmade by Janneke zei

Tjonge Nelleke, dat is een mooie prijs wat je gewonnen had. Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten wat het voor apparaat is, dus ben ik blij dat je ons het uitgebreid verteld hebt.
Leuk is je kaartje geworden en ook de sketch is super leuk!
Ik heb de zonsondergang gemist ivm een kringavond. Maar vandaag wel lekker genoten in de tuin van het zonnetje.

Groetjes Janneke

Henriët zei

Wat een mooie kaart! Ik heb de press and foil in Den Bosch op de beurs gezien. Dat is een super prijs om te winnen zeg!
Groetjes van Henriët

Cora Schram zei

Je kaart is prachtig geworden😄😄

Groetjes Cora

Monique zei

Wat een mooie kaart Nelleke! Deze techniek heb ik nog nooit van gehoord maar ziet er gaaf uit.
Lieve groetjes, Monique

Dora zei

Dat is een mooie prijs! Prachtige kaart gemaakt. Ik vind die kerstboom zo mooi erop! Geniet van de vrije dagen.

Gerrina zei

En het is een prachtige kaart geworden! Wat een fijne prijs...daar gaan we vast nog meer van zien. Fijn weekend!

Greg Prosmushkin zei

Love the message that you have behind the card, really nicely decorated. Love the colors as well. Thanks for the share, hope you have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.

Greg Prosmushkin

Marjan zei

Ja, dat had ook gekund, een schudkaartje. Maar zo is het ook mooi! ik heb dat spul ook, veel te weinig gebruikt. maar komt wel weer een keer. Fijn weekend!

Carol L zei

THis is just stunning how you created it with the foil, and I love your interpretation of the sketch! Beautiful card! Thanks for joining us at the Tuesday Morning Sketch challenge and we look forward to seeing you again soon.

Hobby Hoogland zei

Mooi strak kaartje , van die machine nooit gehoord maar krijgen bij jou vast nog meer voorbeelden te zien.de kerst boom vind ik prachtig.
groetjes Marjan.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart is het geworden aparte techniek ik heb nog nooit van gehoord wel mooi
groetjes ellen

martine zei

Wat een super gaaf kaartje Nelleke,
prachtig !!
fijne zondag liefs van martine

Claudia's kaartjes zei

Das een kei toffe kaart. Mooie kleuren ook
Nog een fijne zondag.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Melissa Craig zei

Beautiful card! That Christmas tree is so delicate and lovely. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

martina's kaartjes zei

deze is mooi ! geslaagd kaartje
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Jantine zei

Mooie kaart, Nelleke! Leuk om zo’n apparaat te winnen en te ontdekken!
Groetjes,
Jantine

Debbie zei

Beautiful card! I have this tree die... I need to use it more!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That