Mijn lijst met blogs

maandag 10 september 2018

Easelkaart

Dank je wel voor alle leuke reacties op mijn vorig springkaartje. Ik heb er van genoten, ook om er mee bezig te zijn.
Een paar weken geleden stond ik in de top drie bij KIC.http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com Ik mocht gastdesigner zijn voor hun lopende challenge: maak een easelkaart. Dat doe ik natuurlijk graag. Jullie worden uitgenodigd om mee te doen, dat kan via facebook.
Vandaag een heel ander kaartje, gemaakt met spulletjes die er ook al heel lang liggen. Jaren geleden kreeg ik een basiskaart in een vorm waar ik van dacht en nu? Ik weet het nog niet. Het model kaart zie je hieronder, blijkbaar moest je de voorkant op een of andere manier vouwen. De vouw zat links en de achterkant was glad. Wat ik ook probeerde het lukt niet. Ik heb de achterkant gebruikt voor deze easelkaart. Het bovenste gedeelte rond gemaakt. Designpapier erop en spulletjes uit mijn vakantiekoffertje. Een kaartje waar ik in Zweden mee begon en later thuis heb afgemaakt. De bloemen zijn kant en klare bloemen, en ook gemaakt met wat ik bij mij had van alles wat bij elkaar
De bloem van dicht bij, en er van alles bij gezocht.
Het kaartje waar het allemaal mee begon. Ik ben benieuwd of iemand weet wat hier precies de bedoeling van is.
Groetjes, Nelleke 

10 opmerkingen:

Greg Prosmushkin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
carla zei

Die gast van hierboven kom ik op alle blogs tegen.
Geen volger, maar wel overal een commentaar.
Een hele mooie easelkaart.
Frisse kleurtjes en veel moois op te zien.
Knap gemaakt Nelleke.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Als je op zijn naam klikt staat er dat hij laywer in Philadelphia is jaja.. Bij mij heeft hij ook gereageerd, ik heb het meteen verwijderd.
Dat ontspullen lukt mij ook niet zo goed, ik heb wel een stel stempels weg gegeven aan mijn dochter, die is met mixed media begonnen.. Je hebt een mooie easelcard gemaakt, lekker fleurig,
Ansx

Joanne kramer zei

Wat een vrolijk geheel! Super gemaakt.
Geen idee wat de bedoeling is van die kaart. Heb in Mn gedachten van alles geprobeerd, maar kom er niet uit. Groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke, wat een vrolijk gekleurde easelcard heb je gemaakt. Heel fleurig, echt een feestelijke kaart. Moest je die witte basiskaart niet gewoon decoreren. Het lijkt alsof er een brief uit een envelop komt, volgens mij moest je die op die manier beplakken :)
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Heb op zolder ook nog een paar "rare" kaarten liggen waarvan ik niet weet hoe te gebruiken. Deze heb je in elk geval gebruikt en mooi opgelost. Feestelijk kaartje Nelleke

GerJanne zei

Ha Nel,
ik dacht hetzelfde als Miranda, toen ik je foto zag...Misschien klopt het wel. Je easelkaart is in elk geval heel leuk geworden. Knap om te roeien met de riemen die je hebt! Vrolijk geworden!

Hermien zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje Nelleke.

groetjes Hermien

Nicolette zei

Het lijkt een beetje op een spring card. Anders zou ik het ook niet weten. Maar hij is wel leuk.
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Wat een superleuke spring/easelkaarten hier bij jou. Mooi geworden!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde