Mijn lijst met blogs

donderdag 27 september 2018

De laatste restjes...

Nog even snel een kerstkaartje. Ik vind de kleuren wat tegenvallen op de foto. De achtergrond is gemaakt van de laatste restjes designpapier van een pakketje wat ik ooit een won jaren geleden. Nu is het dan ook echt op. Net zolang schuiven tot het naar mijn zin was. Daarop een doily van Joy. Het plaatje rond gestanst en dit op een ander rondje gelegd. In de hoeken een versiering, wat gouden sequins. Merry Christmas eerst gemaakt met transfer folie en daarna Merry Christmas ingelegd. Je ziet de glitter nog heel iets. Veel valt er ook niet over te vertellen.
Nu plaatsen en plat. Morgen met de cliënten op stap, we gaan naar de bakkerijmuseum in Hattem. Ik ben benieuwd.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag, optie designpapier.
Groetjes, Nelleke 

14 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Mooie kaart! Altijd jammer als hij niet op de foto wil zoals jij dat wilt. Fijne dag! Groetjes Joanne

Hobby Hoogland zei

Mooie kerstkaart , de restjes weer op dus weer aan een nieuwe kaart beginnen. Gaat vast lukken.
groetjes Marjan.

Epie zei

Prachtige kerstkaart Nelleke , leuk dat je meedoet deze week
Groetjes en een fijn weekend van Epie
DT52WTC

Rosina zei

Heel leuk deze kerstkaart Nelleke..en dat is kap alles uit een cardkit opmaken Ik vind hem super in deze kleurtjes alles past perfect bij elkaar
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marja zei

Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt van je restjes!
Kleuren komen vaak niet goed over op een foto...meestal is de kaart in het echt mooier.
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Toch een heel leuk kaartje, ondanks dat je de kleuren wat tegen vindt vallen. En dank je wel voor het meedoen bij CHNC.
Veel plezier bij het Bakkerijmuseum, schijnt heel leuk te zijn!

Trijntje zei

leuke kaart Nelleke. Ik heb ook sltijd moeite met het fotografen van paarse tinten. Komen op de foto vaak anders uit dan in her echt. Het ziet er erg leuk uit. Groeten Trijntje

!neke zei

Hele leuke kaart Nelleke !
Kleuren op de foto komen soms niet goed over !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Marfien zei

Lief kaartje, leuk plaatje. Ik probeer ook wel eens op een andere achtergrond de foto te maken, wil wel eens helpen. Maar rood en paars geven eigenlijk altijd problemen

Jantine zei

Ik vind het een erg mooi kaartje met je laatste restjes. Knap gedaan. Leuke afbeelding ook.
Groetjes
Jantine

Danoesja zei

Hallo Nelleke
Je kaart is prachtig en paars vind ik ook erg mooi voor de kerst, zelf vind ik paars ook lastig op de foto te krijgen, iemand zei ooit dat het aan die kleur ligt.
Liefs, Danoesja

sweet art designs zei

Fabulous card. Thank you for joining us at Crafty Hazel Nut's Christmas Card Weekly Challenge - Myrna DT

martina's kaartjes zei

heel erg ongewone kleurtjes voor een kerstkaart, daarom valt ze lekker op, mooi gemaakt
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstkaart Nelleke. Ik vind paars ook een verschrikkelijk moeilijke kleur om.op de foto te krijgen...