Mijn lijst met blogs

zondag 30 september 2018

So happy together

Een paar weken geleden snuffelde ik wat in mijn doos met restanten van  Home Spun, van Simple Stories.  Een lijn die ik 4,5 jaar geleden kocht om een scrapbook voor mijn ouders te naken die 60 jaar getrouwd waren. Er zat van alles bij, stickers, designpapier, kaartjes. Kortom een heel mooi compleet pakket waar best wel veel van over is gebleven. Het idee voor deze tag is geboren, en de uitvoering ook. Het gestippelde papier is designpapier, het kaartje heb ik in dezelfde vorm geknipt als de basistag. Een vlaggenlijn gestanst met welkom, en deze weer teruggelegd. Van een rietje 2 stukjes geknipt en met touw erom weer op de tag geplakt. Met een perforator bovenin gaatjes gemaakt. Oeps veel te groot. Dan maar wat meer knopen in het touw om het te verdoezelen. En zo is de maand tag van de uitdaging van september bij Kimya ook weer klaar. Daar moesten vlaggetjes en rietjes op de tag. Ik liep wat achter en ben nu weer bij. Morgen beginnen er weer veel nieuwe uitdagingen. Leuk, ik heb er zin in en ben benieuwd wat er allemaal gevraagd wordt. Ik ga weer naar mijn haakwerk, ook dat heb ik weer opgepakt.
Groetjes, Nelleke 


7 opmerkingen:

carla zei

Oh dit is een hele leuke tag Nelleke.
De kleurtjes passen ook zo mooi bij elkaar en ik vind hem super tof samengesteld.
Knap gemaakt.
Morgen begint bij Carlin's Kaartenparadijs ook een nieuwe challenge.
Ik hoop je ook daar terug te vinden.
Groetjes,
Carla

Ellen zei

Leuk Nelleke...top gedaan! Ook je vorige is een mooie!
Groetjes Ellen


Joanne kramer zei

Wat super mooi! groetjes Joanne

Henriët zei

Wat een super mooie creatie. Het rood van de vlaggenlijn en de rietjes staat zo mooi bij het kraft en het blauw.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

leuk gemaakt met je restjes, weer wat minder in de doos:-)

Ans S. zei

Geweldig mooie tag is het geworden.

Groetjes Ans

Annerieke zei

Mooie tag Nelleke! Leuk model en de accenten zoals het touw en de rietjes voegen veel extra toe, ik houd er wel van.