Mijn lijst met blogs

maandag 17 september 2018

Een mooie ☀ dag

Gisteren is een huisgenoot van Thomas gedoopt. Wij waren daarbij.
Wat een mooie en bijzondere dienst. De puurheid en echtheid van hem raakte ons en ook zijn vader die zijn zoon mocht dopen. Gedurende de dag ben je daar nog iedere keer mee bezig en aan de hand  van wat ik gezien en gehoord heb gisteravond deze kaart gemaakt. 
Een liturgische kaart dus.
Ik heb met distress oxide inkt gewerkt. Het mooie is dat je verschillende tinten blauw krijgt. Op deze manier het kruis en de regenboog proberen weer te geven. Een wolk met wat regendruppels gestempeld en rechts de zon. De duif gestanst en met een andere kleur van momento inkt bewerkt. Daar ook een paar achtergrondstempeltjes mee gezet. De tekst maakte ik op de computer. 
Ik hou het kort, straks voor mijn werk (op de fiets) de kaart even posten bij hem, en nog even genieten van het lekkere zonnetje.
Challenge:
Groet, Nelleke
http://wordartwednesday.blogspot.com

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

wat mooi Nelleke!
Fijn dat je dat gebeuren mee mocht maken!
Nancy

Francisca zei

Wat een mooie kaart is het geworden !!!
Altijd leuk als er kindjes gedoopt worden .
Vele groeten ,
Francisca

Ellen zei

Mooie kaart voor een mooi moment!
Mooi om erbij te mogen zijn!
Gr Ellen

carla zei

Een zeer mooi kaartje.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Gerrina zei

Wat een mooie symboliek op deze kaart! En bijzonder in deze tijd zo'n doop! Groetjes, Gerrina

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart is dit! Hij raakt... groetjes Joanne

Caroline zei

Wat mooi om bij zoiets te zijn he? Je kaatje is ook zo mooi, de tekst ook! Want daar spreekt zoveel kracht uit!
Groetjes Caroline

martina's kaartjes zei

helemaal mooi is dit geworden !
grtjs,martina
x

Marfien zei

Snap dat je deze kaart gemaakt hebt naar aanleiding van dit bijzondere feest, schitterend weergegeven
Nog wat anders, onze haan heeft nu 11 hennen, hij heeft er 15 gehad . . .

Hermien zei

Mooi verhaal Nelleke en een prachtig kaartje natuurlijk.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Een heel mooie kaart met mooie tekst, Nelleke. En wat bijzonder om dat mee te mogen maken.

Nicolette zei

Een mooie kaart Nelleke. Met een prachtige tekst.
Groetjes Nicolette

Monique zei

Hij is heel mooi! Ik kan me voorstellen dat je er nog een poosje mee in gedachten heb gelopen. Daar komt dan wel weer iets moois uit voort!
Liefs, Monique