Mijn lijst met blogs

donderdag 20 februari 2020

2x Hoera

Hier zijn 2 van de drie kaarten die ik vandaag ga plaatsen. Allereerst begint vandaag de nieuwe uitdaging bij de Egel. Na de sketch nu een vrij algemeen thema. We willen namelijk kaarten zien waarbij een stans met een stiksteekje te zien is. Niet zo moeilijk lijkt mij. Voor 2 verjaardagen deze week maakte ik deze kaarten. Beiden met de prachtige Hoera stans van Crealies. Ik ben hier zo blij mee!
Verschillende soorten designpapier gebruikt en het werden 2 dezelfde soorten kaarten met een andere uitstraling. De leeftijden van de ontvangers staan er op. Bij de groene de mooie celebrate stans gebruikt, Bij de bruine de naam en leeftijd. Voor de bovenste geen naam gebruikt, ik vond de naam van mijn zwager te lang haha.
Ik hou het kort, vandaag werken en vanavond verjaardag  Tussen door de kerstkaart nog plaatsen....
en o, ik loop wat achter met reageren, ik hoop binnenkort weer een rondje te doen, gisteravond liep het even anders.
Tot straks.
Challenge:
Carlins Kaarten paradijs: gebruik cijfers en letters.
Groet, Nelleke 

6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

die letterstansen zijn perfect voor jullie challenge, al die stiksteekjes... ik ben er ook dol op, en zeker ook voor mannenkaarten waar het soms wat moeilijker is om een passende kaart te maken...
groetjes
Nancy

Marjan zei

Heel gaaf, deze kaarten! Vooral de eerste spreekt mij aan, denk ook omdat ik de kleur heel mooi vind. Maar voor een man is de tweede natuurlijk beter qua kleur!

Elle-Jeanne zei

Leuke stoere kaarten met de mooie stansjes.
Fijne dag .
Groetjes Elle-jeanne

Femminde zei

Wat een leuke kaarten Nelleke!! Zo'n gave stans. En met andere papiertjes inderdaad een heel andere uitstraling.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Je hebt twee hele leuke kaarten gemaakt Nelleke....hetzelfde en toch weer heel anders!
Groetjes Diny

Daphne zei

Ja, leuk!!
Ik zag ze net op het blog van de Egel voorbij komen.
Heel leuk bedacht.