Mijn lijst met blogs

dinsdag 11 februari 2020

Maak alles vast met genietjes



Bij Marianne design loopt nog een hele leuke uitdaging, namelijk maak een label. Ik had al een tijdje niet meegedaan en wilde dit keer graag meedoen, en dat is nu gelukt. 
Gelijk had ik het plan om een label van MD te gebruiken. Kennen jullie ze nog die goudkleurige labels waar je handmatig mee moest embossen? Ik denk dat ze uit de begin periode zijn. Soms zit er wel eens bij de bestelling, en die bewaar ik dan netjes. Al een heleboel van dit soort mallen heb ik weggedaan, deze kwam ik later tegen in een map. Ik denk dat ik ze niet meer voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn gebruik, maar voor deze uitdaging heb ik de mal op designpapier gelegd en uitgeknipt. Dit op de achterkant van hetzelfde designpapier gelegd, opgeplakt en uitgekipt. De papegaai van Eline mocht hartjes strooien op de label. Het lijf, staart en koppie is van een restje papier met inkt welke ik toevallig tegenkwam. De tekst met een nietje.
Hij is niet groot en kan heel goed met een bloemetje gegeven worden.
Het was ook een geniet moment om dit te maken, terwijl regen en hagelbuien op het raam kletteren. 
Het onstuimige weer is nog niet voorbij, afgelopen zondag zijn we toch wel gegaan naar de verjaardag en waren voor de regen en wind avonds weer thuis. 
We laten het weer gewoon maar komen, en ik geniet van deze freubeldag.
                                               
Hier nog de label met de bedoelde mal.
Challenges:
Marianne design: Maak een label( Stempel: MM1620, papier: PB7054, Eline's vogels: Col1465:
Mijn hobbyhonk Angela: dieren
Crafty friends challengeblog: love/romance
DIESRUS: harten/love/valentijn
Love to craft challengeblog: alles mag
Groet, Nelleke 

20 opmerkingen:

Marijke zei

Een leuk label met de papegaai in zijn hokje!Ik heb ook nog wel van die oude embossingmallen maar moet zeggen dat ik er niets meer mee doe! Groetjes Marijke.

Jantine zei

Leuke label, echt zo'n vogelkooitje met die papegaai erbij. Vrolijk geheel!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Erg leuk gedaan Nelleke en ja die mallen heb ik ook nog maar doe er niks mee!
Leuk die “papapaai” (zegt Anna haha)...heel vrolijk!
Ik vind dit weer maar niks...mn nieuwe schutting is gelukkig blijven staan!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Best een ontspannend werkje, om zo'n label uit te knippen.
Grappig is dat, als je toch ziet wat er tegenwoordig te koop is op knutsel gebied, dan kun je je toch niet voorstellen hoe dat "vroeger" ging.
Dit label is lief en mooi tegelijk.

Henriët zei

Super mooi gedaan! Mooi met de zwart/wit achtergrond en de felle kleuren van de vogel.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët DT MD Challenge blog

Suzan zei

Wat een prachtige label heb je gemaakt Nelleke!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke vogel op je label Nelleke. Lief dat hij hartjes strooit zeker op zo'n sombere dag als vandaag.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Geweldig leuk label. Door het gebruik van het streepjespapier is het net een kooi waar de vogel in zit. Erg leuk gedaan!

groetjes van Ank

Diny zei

Ja ik herken ze.....niet aan gedacht om daar iets mee te doen.
Jij hebt er iets heel moois van gemaakt Nelleke!
En de tekst is zo gaaf!
Groetjes Diny

Marfien zei

Hartstikke leuk label, goed om eens iets ouders als hulpmiddel te gebruiken, daar hou ik van . . .

GerJanne zei

Ik vind hem zo ontzettend leuk, Nelleke! Inderdaad net een kooi. Leuk dat je die oude stansen/mallen ervoor kon gebruiken.

Joanne kramer zei

Wat een super leuk label is dit. Vrolijk en de tekst vind ik zo leuk! groetjes Joanne

Angela zei

Wat een supergaaf label Nelleke!
Door het dp lijkt het net een kooi.... zo gaaf!
Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

Claudia's kaartjes zei

tof gedaan
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Anita zei

Wat leuk Nelleke dat je nog zo'n handmal hebt gebruikt. Wie wat bewaard.....
Hij is heel leuk geworden.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Judith zei

Toppie kaartje geworden.
Leuk dat je mee doet met de "label" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Hermien zei

Leuk gevonden Nelleke, het is een prachtig kaartje.

Groetjes Hermien

Wybrich zei

Combinatie papier en vogel is perfect! En ja....ik ken ze nog wel die goud kleurige labels. Leuk dat je deze hiervoor gebruikt hebt.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Gerlinde zei

Wat supergaaf gedaan! Echt heel erg tof!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes Gerlinde
DT MD challenge blog

Aniet zei

Wat een ontzettend leuke label Nelleke, de tekst is enig,
leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog