Mijn lijst met blogs

maandag 17 februari 2020

JIJ bent jarig

Vanmiddag even op mijn kamertje bezig geweest. De sketch van FMS keek mij aan en wilde ik graag maken. Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid. Het gekleurde deel is een stuk gespoten verf wat meende ik een oefenstuk was. Daarop mocht de mooie JIJ stans, een stempel, strik en glitters.
Gewoon even lekker bezig geweest.
De foto is wat minder zie ik nu. Ik maakte deze binnen, het is echt geen weer om naar buiten te gaan.
Ik heb een redelijke manier gevonden om binnen te fotograferen. Nu was de witte achtergrond toch  niet helemaal goed.
Challenges:
FMS: sketch 422
Hobbyvision: CAS
Het weekeind was leuk, ondanks de obstakels. De insteek was voor ons: niet gaan is geen optie, dus we zijn gegaan. Helaas was Wim zijn voet niet echt goed, dus wandelen zat er echt niet in...
Maar we hebben ons wel vermaakt en zondag wat eerder thuis gekomen dan de bedoeling was.
Groetjes, Nelleke

10 opmerkingen:

Jen Timko zei

This is fabulous!! Love the background! So glad you shared your link with us.

GerJanne zei

Lekker bezig geweest dus! Mooi strookje met oefenspul...Jammer van Wims voet, maar jullie waren er toch even helemaal uit.

Elle-Jeanne zei

Leuk kaart, jij mal is zo leuk.
Doet het altijd goed.
Toch een beetje kunnen genieten van jullie weekend in Duitsland.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

I heb dat ook, als een sketch mij aankijkt "MOET" ik er gewoon even een kaart mee maken.
Mooi stuk, bovenaan, gewoon een oefen stuk zeg je, hihi, nou zonde om het niet te gebruiken!
Jammer dat het weekend niet helemaal ging zoals jullie gehoopt hebben, maar toch lekker om er even uit te zijn.

Jantine zei

Hele mooie kaart, Nelleke. En ik denk ook geregeld de manier van fotograferen ontdekt te hebben en dan toch... Nou ja.
Je kaart met de kever is ook super trouwens.
En fijn dat het weekend toch leuk was, ondanks dat het wat anders was dan gepland.
Groetjes
Jantine

Henriët zei

Mooi om zo'n oefenstukje dan weer te gebruiken voor deze toffe kaart. Lekker stoer!
Als ik binnen fotografeer zet ik de kaart op de vensterbank een beetje schuin naar het ligt toen. Dat werkt voor mij het beste.
Groetjes van Henriët

Marja zei

Je hebt toch nog een mooie kaart gemaakt met je oefenstukje!
Groetjes Marja.

Marfien zei

Mooi kaartje, topkleurtjes! leuk hè dat kliederen

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart in mooie kleuren!!
Fijn dat jullie er ondanks dat het wat anders ging als verwacht wel een fijne tijd van hebben gemaakt. groetjes Joanne

Hermien zei

Ondanks Wim zijn voet toch een leuk weekend gehad, jullie hebben er gewoon wat van gemaakt. Je kaartje is mooi, die stans blijkt ook prachtig.

Groetjes Hermien