Mijn lijst met blogs

donderdag 20 februari 2020

Kerstkaart van restanten

Mijn derde kaart vandaag, want het is kerstkaartendag. Deze kaart is gemaakt van reststanten. Het designpapier is van een blokje waar je van die halve blaadjes hebt. Ik had nog twee dezelfde en die heb ik op een basiskaart geplakt. (het gestippelde randje is de vorm) Zo maakte ik nog een aantal basiskaarten die ik de komende tijd afmaak. Over de naad heb ik een zwart bandje gelegd, zo zie je niet dat het twee papiertjes zijn. De kaart gemaakt naar een sketch. Het roze en daaronder donker grijs papier papier is van MD. De poinsettia gemaakt van restjes papier. Het witte van de bloem komt ook uit het blokje.  Her en der wat glitter gebruikt. Een zwart strikje en Merry Christmas gestanst, en merry eraf geknipt anders werd het wel heel erg druk.
Challenges:
Atlantic heart challenge: sketch 356
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag 477.
Een kort berichtje, zo naar de verjaardag van mijn zwager en neem ik gelijk de kaart van vanmorgen mee met een lekker biertje erbij.
Groetjes, Nelleke 

17 opmerkingen:

Annerieke zei

Leuke kerstkaart Nelleke, mooie kleurencombi. Je 'hoera' kaarten zijn ook erg leuk.

Henriët zei

Mooie kaart zo met het zwart en het roze. Handig om de woord stans in tweeën te knippen zodat het mooi past.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Nou....wat een super leuke restjes kaart is dit geworden Nelleke....wat zijn we toch creatief he?!
Groetjes en een fijne avond,
Diny

Angelique zei

Mooie kaart heb je van de restjes gemaakt, mooie zachte kleurencombinatie. De tekstkaarten "HOERA" zijn ook erg mooi, leuk om te zien hoe anders de uitstraling is met de verschillende kleuren.
Fijn dat jullie toch genoten hebben van het weekend.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Nelleke...leuk gedaan met de restjes
en ook je 2 vorige kaartjes zijn super gaaf....prachtig is die HOERA stans...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

DIt is ene heel mooi kaartje en ontzettend leuk om te lezen hoe je het gemaakt hebt, met die twee papiertjes, waarvan het nu niet meer opvalt...Ook je kaarten voor de Egel zijn gaaf!!

Marijke zei

Mooi kaartje met mooie kleurtjes. Heel anders dan een kerstkleurtje maar zeker niet minder mooi! Ik moet zeggen die blokjes heb ik ook nog ergens, misschien toch maar weer eens te voorschijn halen! Ziet er leuk uit zo twee helften ! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Een fijne avond verder! Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Wat een super leuk idee Nelleke prachtige kleuren heb je gebruikt mooie layout. Ook je hoera kaarten zijn erg mooi geworden. Die halve blokjes die heb ik ook nog liggen en er gaat een 💡 branden. Nu alleen nog onthouden 😊
Groetjes, Anita

martina's kaartjes zei

leuk kaartje in niet traditionele kleurtjes
fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

knap gedaan met al die restjes, een hele leuke kaart is er ontstaan.
Nog van harte met je zwager...
Fijn dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Heel mooi kaartje, Nelleke, met je restanten. Mooie kleurencombinatie!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart, leuk gedaan met restanten ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze kerstkaart van restanten Nelleke. Práchtige kleurencombinatie.
Leuk dat je weer erbij bent bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

De bloem doet het zó goed op een kerstkaart.
Prachtig vind ik het

Ellen zei

Schitterend Nelleke...prachtig gedaan met supermooie bloem!
Fijne zondag, groetjes Ellen

pssmitty papercrafts zei

This is beautiful! Thank you for sharing with AHSC.

Phoenix zei

What beautiful details! Thank you for joining the Atlantic Hearts Sketch Challenge!