Mijn lijst met blogs

zondag 26 april 2020

Hey

Deze kaart lag al even klaar en het is nu de hoogste tijd om geplaatst te worden. 2 weken geleden was de vriend van Lieke jarig en voor hem was deze kaart. Hij mag graag BBQ en, en daarom een kaart met schort met allerlei attributen gemaakt. We hadden een mooi bij passend cadeau gevonden een hambuger BBQ boek. Die viel in de smaak en afgelopen vrijdag heeft hij bij ons in de tuin 2 recepten geprobeerd. Hij had zelf een BBQ gekocht en kon nu lekker zijn gang gaan. Het smaakte heerlijk.
Bij Two sisters on the blog: is er een lopende challenge waar ik graag aan mee doe.
De opdracht is: Bruin kraft, knopen, randmal, houtencijfers.
De houten cijfer zwart gemaakt, dat vond ik beter bij de kaart staan.  Even van dichtbij een foto gemaakt.
Sommigen van jullie vroegen wat dat nu was die 100 dagen schrijf challenge.
Het heet 100 dagen schrijfgeluk van Marianne. Elke avond komt er een vraag binnen en daar moet je de volgende ochtend een antwoord op geven. Zelf doe ik dat niet elke dag, maar meestal een aantal dagen achter elkaar. Ik denk dat het anders mij niet zou lukken.
Vraag van vandaag was: vrij, schrijven wat in je opkomt.
Voor morgen moeten we schrijven of we nog een opleiding of cursus willen gaan volgen, en wat dan?
Er is ook een vraag geweest waar je trots op bent, of dat je wel eens stoute dromen hebt. HIHI.
Als jullie er meer van willen weten doe mij maar een berichtje.
Nog een fijne avond. groetjes, Nelleke 

11 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart Nelleke!
En je 100 dagen schrijfgeluk wordt nog een spannend boekje!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart!
groetjes, Caroline

Marfien zei

Een prachtig kaartje voor iemand die dol is op BBQ en
is dit een eigen ontwerp of een stans van MD ?
Ga vandaag eens lekker door mijn map struinen, mocht nu "uitslapen" anders zit ik altijd al om 7 uur op de rommelmarkt

Femminde zei

Oh wat een mooie kaart voor een BBQ-man!!
Fijne koningsdag!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Dat is toch een super kaart, helemaal compleet met een boek erbij!!
Stoere kaart ook, wat een leuke snijmallen zijn dit.

Nicolette zei

Heel erg leuk met het short. Ik heb toevallig deze ook vorige week gebruikt voor een bbq liefhebber.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met het schort. Erg leuk samengesteld Nelleke. Succes met het schrijven. Wordt vast heel leuk...... Groeten Trijntje

Marjan zei

Onwijs gave kaart, Nelleke!

Caroline zei

Hele leuke kaart Nelleke! Het recept is goed gevolgd haha, leuk!
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele gave kaart voor "de koning van de barbeque" hihi, je hebt zelfs aan zout en peper gedacht. Ik vind hem top, stoer én leuk tegelijk. Bedankt voor de tip over de buxus, Tim en ik gaan het proberen.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Super leuk!