Mijn lijst met blogs

maandag 20 april 2020

Ik hou van Holland





En dan is het alweer de 20e.Tijd voor een nieuwe uitdaging bij de Egel. 
Zoals jullie al wel kunnen raden is het thema: 'Ik hou van Holland' Dat wil zeggen dat we Hollandse kaartjes willen zien. Volgens mij is het thema hot, je ziet meer uitdagingen met dit thema, en er zijn ook nieuwe Hollandse stansen uitgebracht.
Ik ben in mijn use your stuff gedoken. Ik had nog een boek met 3D kaartjes en daar komen deze kaartjes uit.  Aan het bovenste kaartje heb ik eigenlijk niet eens zo heel veel veranderd dan in het boek stond. Ik heb over de poppetjes een reepje rood gestippeld papier geplakt en Hallo uit felgroen papier. Op het gat van de tag (deze is heel dun) een rode knoop. Het plaatje alleen gebruikt.
Challenge:
Hobbyvision: ik hou van Holland
Een opkikker kaartje voor Thomas heb ik ook uit het boek gemaakt. Deze iets meer veranderd. Een brede strook getippeld papier gebruikt. Daaronder 2x een half rondje van blauw en het plaatje op een cirkelstans geplakt. Daarop een kat, knoop en Hallo geplakt. Ik ben niet echt zo fan van het plaatje maar Thomas is gek op kaas en dat past zeker bij hem. Hij vond het leuk, toen we daarna met hem aan het facetimen waren, had hij de kaart in de hand.
Straks weer even de tuin in, en misschien vanmiddag toch even op de fiets naar Deventer voor een boodschap.
Ik had nog meer Hollandse kaarten gemaakt van het papier van de tags van vrijdag. Ik wilde de kaarten dit weekeind laten zien, maar oeps verstuurd zonder er een foto van te maken.
Groet, Nelleke 
                                           

12 opmerkingen:

carla zei

Ik ben niet van Holland, maar ik hou er wel heel veel van.
Ook de Hollandse kaarten vind ik supermooi.
Knap gemaakt.
Groetjes uit België,
Carla

Marijke zei

Super leuk deze Hollandse kaarten. Ik vind ze te gek maar zelf heb ik niet veel Hollandse dingen en papier maar ik ga zeker eens tussen mijn papiertjes kijken! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele toffe frisse Hollandse kaarten Nelleke en yummie die kaaskaart..LOL.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Leuke kaartjes en ik heb niks met Hollandse kaartjes hihi. Wel toevallig pas een knipvel ervan gekocht dus nu moet ik wel meedoen haha
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Wat een leuke Hollandse kaarten heb je gemaskt Nelleke. Ik ga nog even je labels bekijken. Groeten Trijntje

Marfien zei

Mooi dat je een plaatje had met kaas, kun je er toch iemand blij mee maken. De eerste is echt iets voor een buitenlandse toerist (om naar huis te sturen)

Daphne zei

Hollandse kaartjes, ik hou er van.
Beide kaartjes vind ik leuk, maar die voor Thomas is favoriet, juist het plaatje van de kaas vind ik leuk, zo zie je maar, smaken verschillen.
Het waaide flink, ik hoop niet dat je van je fiets gewaaid bent?

GerJanne zei

Superleuke kaarten allebei! Ik vind die met de kaas het leukst. Heel gaaf. Grappig, dat ik altijd moeite heb met dit thema...en nu heb ik wat besteld...juist voor buitenlandse mensen die ik wel eens wat stuur...best een windje vanmiddag! Maar je hebt ondersteuning, dat scheelt

!neke zei

Twee gave kaarten !
Groeten Ineke

Henriët zei

Super leuke Hollandse kaarten. Mooie woordstans heb je gebruikt.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Lekker vrolijke Hollandse kaartjes Nelleke...ik ben er niet van maar wel leuk om naar te kijken!
Toen ik jaren geleden mijn hobbyclubje nog had, waar ik les aan gaf maakte ik vaak Hollandse kaartjes, de dames smulde ervan hihi! Leuk om Thomas blij te maken met de kaaskaart!
Vandaag weer lekker fietsweer...mij lukt het niet vanwege de pijn in mn liezen dus gaan we maar lopen!
Fijne dag en groetjes, Ellen

Rosina zei

2 geweldig mooie kaartjes Nelleke...geweldig in deze mooie felle kleurtjes...
groetjes Rosina