Mijn lijst met blogs

maandag 13 april 2020

Met liefde en geduld is niets onmogelijk

Met liefde en geduld is niets onmogelijk. Deze mooie en lieve tekst wil ik jullie graag meegeven voor deze Paasdagen. Paasdagen die niemand verwacht had dat deze zo gingen verlopen.
Zo zit ik vandaag in een stand-by dienst. Dat betekent dat ik opgeroepen kan worden voor de corona unit. De verwachtingen zijn er niet en dat op zich is al heel bijzonder dat er nog geen patiënten zijn.
Met telefoon op zak ga ik zeker nog weer naar buiten om in en rond huis aan het werk te gaan. Samen is zoveel leuker en dat doet ons ook zeker goed om zo bezig te zijn.
Het kaartje maakte ik een tijd geleden, en ik vind hem met de tekst erbij ook zo grappig.
De stempels zijn van de Action, waarbij je laag over laag stempelt en ja die gebruik ik echt veel te weinig. Het spreekt verder op zich. De kaart is wit, maar lijkt wel blauw.
Challenges:
Addicted to Cas: Animal
Les is more: out of focus, 417
Verder wil ik jullie bedanken voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart. Dat doet mij goed.
Fijne dag vandaag!
Groet, Nelleke

16 opmerkingen:

Hermien zei

Hallo Nelleke,

Nu maar hopen dan dat je telefoon lekker in je zak kan blijven. Je kaartje is heel geinig en de tekst is prachtig en helemaal waar.
Fijne dag,
Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke, hopelijk gaat ook vandaag je telefoon niet over. Hier in Brabant gaan de cijfers gelukkig ook omlaag en hopelijk zet dit door.
Het is wel beduidend kouder vandaag dus pas op dat je geen kou vat. Ik zit met een kopje koffie te genieten van je leuke kaart...lieff.
Fijne dag nog.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een schattig kaartje en de tekst vind ik ook mooi! Heel veel succes vandaag en maar hopen dat er geen mensen bijkomen die je hulp nodig hebben! Fijne dag nog vandaag en groetjes Marijke.

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaart met een passende tekst voor nu... Hopelijk komen er inderdaad geen mensen bij...

Sterkte in deze onzekere tijd

Hobbygroet Lisanne

Laurespage zei

Een Supermooi kaartje en ja hoor de tekst past nu perfect. Veel moed en samen komen we er wel !
Groetjes, Laurette

Daphne zei

Wat een mooie tekst en oh zo waar 😊.
Mooie stempel, die kat, hanger daar het bijna lag te verstoffen, vaker gaan gebruiken hoor.
Fijn dat je nog steeds niet opgeroepen bent.
Spanning, maar het is goed nieuws natuurlijk.

Nicolette zei

Heel mooi Nelleke. En de tekst is erg mooi.
Groetjes Nicolette

Aartje zei

Mooie kaart met een, zeker in deze tijd, prachtige tekst.
Groeten, Aartje

!neke zei

Wat een leukerd ! Ook de tekst is top !
groeten Ineke

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
ben je nog opgeroepen? Lijkt me best lastig als je niet zeker weet of je moet gaan werken.
Je kaart is een plaatje! Ik heb deze poes ook liggen, toch eens mee aan de slag gaan.
En die tekst wat gaaf! Waar heb je die vandaan?? Echt super...

Marfien zei

Een dot van een kaart Nelleke, en die tekst, ja hier ligt ook nog een ongebruikt laagjes stempel, zou ik het dan toch ook eens . . .

Femminde zei

Wat een super schattig poesje!! Gaaf zo in deze kleurtjes.
En de tekst is bijzonder!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. de corona unit bij ons ligt ook nog lang niet vol

Ellen zei

Super gaaf kaartje is dit Nelleke...leuk gedaan en een zeer pakkende tekst hoor...mooi!
Hoop dat je mobiel niet gegaan is en zo ja...doe je goed werk toch...
Groetjes Ellen

Gerrina zei

Mooie tekst en heel lief die 2! Fijn dat je nog niet nodig bent, maar het lijkt me best lastig toch steeds om stand-by te moeten zijn! Groetjes, Gerrina

Neets B zei

Loving this sweet card, I'm not sure how it fits our 'out of focus' theme but even so, it's a lovely CAS card, just what we like to see at Less is More. Thanks so much for sharing with us, Anita x

Jaydee zei

Love the pastel colors and that fabulous little cat. So glad you joined us at ATCAS this week
Jaydee