Mijn lijst met blogs

woensdag 15 april 2020

Margrieten

Even snel een kaartje posten en dan richting tuin. En vanmiddag naar mijn knutselhok.
Deze 2 kaarten heb ik gemaakt van dank je wel kaarten. Er liggen er teveel in mijn bak en afgelopen weken  daarvan heel wat kaarten gemaakt en verstuurd. Deze 2 liggen er nog, maar zullen zijn weg wel vinden.
Van de langwerpige kaart heb ik alleen de margrieten gestanst. Binnenin in kaart zat een strook met margrieten, die heb ik over dwars gebruikt. (het zijn toch margrieten of madeliefjes?)
Het papier is een heel oud blokje wat aan 2 kanten te gebruiken is. Het heldergroen is de binnenkant van een theedoosje.
Daarbij moesten natuurlijk nog wat margrieten bij en een algemene tekst.
Cheerfulssketches: sketch april 2020
DiesRus: lentebloemen.
The flower challenge: spring
Voor deze kaart wederom hetzelfde designpapier gebruikt maar dan over dwars. Eigenlijk het zelfde verhaal. De boom is een restje lichtgroen en daarin wat vogeltjes gezet.
De sketch, zelf bedacht die kwam zo uit, de tekst weer algemeen.
Daarbij uit een ander groot blok van de Aldi bijpassende enveloppen gemaakt. Een groen streepje, staat er zo leuk bij.
Fijne dag allemaal!
Groet, Nelleke


14 opmerkingen:

Marfien zei

leuke frisse kaartjes, moet geloof ik, ook eens aan de thee. . .

Sarah zei

De eerste is super mooi!
Je steijnparels kaart is mega tof en zeker met het verhaal erbij! X

Jantine zei

Mooi hergebruik heb je weer gedaan, Nelleke. Het zijn mooie kaartjes, leuk met al dat frisse groen.
Groetjes
Jantine

Caroline zei

Leuke kaartjes vooral de 1e! Lekker vrolijk.
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Deze heb ik in het echt gezien en ze zijn allebei heel mooi! Dat frisse groen is gaaf! Handig om die plaatjes te gebruiken. Heb je nog lekker buiten gezeten? Ik de hele middag! Ik dacht: even van genieten nu het kan.

Daphne zei

Wat een mooie, voorjaars kaartjes.
Deze kun je vast gauw gebruiken.
Grappig, ik had dat dp vanmiddag ook in mijn handen, maar gebruikte het niet, ik koos toch wat anders.

Diny zei

Wat heb je er twee gave kaartje van gemaakt Nelleke....jij komt op zulke leuke ideeen!
Groetjes Diny

Hermien zei

Mooie oplossing om de kaartjes zo te verwerken op een nieuw kaartje, ze zien er leuk uit.

Groetjes Hermien

Ellen zei

Wat een gezellige kaartjes heb je gemaakt...mooi zo in het frisse groen! Margrieten vind ik zulke gezellige bloemen en jij hebt ze leuk verwerkt!
Wij zijn lekker wezen wandelen vanmiddag...lekker zonnetje!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fleurig deze twee groene kaarten Nelleke. Ik ben helemaal weg van die met de margrietjes, zo fris. Gek eigenlijk dat ik zelf niet snel naar groen pak, vind het toch erg mooi...
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Mooi hoe jij mooie kaarten uit restjes maakt! Zo goed om dingen mooi hergebruikt te zien! Groetjes, Gerrina

Birgit zei

What a lovely card and just perfect for our challenge. So happy to see you linked up to the DRU "Spring Flowers" challenge. Best of luck to you!

Margreet zei

Mooie frisse kaartjes!
Dank voor je bijdrage bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Karen Dunbrook zei

so beautiful.
Thanks for playing along with us at The Flower Challenge
:) Karen