Mijn lijst met blogs

donderdag 16 april 2020

Ijsbeer

Vorige week was ik 1 van de winnaars van 52 weeks to Christmas. Woensdag lag er een prachtig pakketje in de bus met de ijsbeer. Die stond al lang op mijn lijstje. Dank je wel Colien.
Natuurlijk wil je die uitproberen, en gistermiddag en vandaag heb ik een tijd in mijn hobbykamer gezeten en maakte ik oa deze kaart. Ik wilde papier van SL gebruiken maar mijn oog viel op een blokje van Joy, waar ik nog maar 1x iets uitgemaakt had. Hoogste tijd dus om daar wat aan te doen. Het papier past perfect bij elkaar en de sketch van Creatieve sketchie girls was dan ook gauw klaar.
De ijsbeer heb ik uit 2 verschillende soorten wit papier gemaakt. 1 met een werkje, de ander glad. Dat waren restjes papier ergens van, zat ergens aan en ik dacht dat kan ik wel gebruiken, evenals het rode, de ene is een verfstaal en het donkerrode van een doos, het glimt iets maar hier komt het wel goed uit. Een nadeel is dat alle snijkanten wit zijn, deze heb ik met een marker allemaal gekleurd. Tot slot nog een klein bloementje en tekst en de kaart is klaar om geshowd te worden.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
Creatieve sketchy girls: sketch (is afgelopen)
CHCC: alles mag
Christmas 24: Make it Sparkle
Jinglebells rock: recycling
Kerst/ Christmas facebook: wilde dieren.
Groetjes, Nelleke

20 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuke kaart en wat had je een bof met deze ijsbeer. Je hebt hem meteen erg leuk gebruikt op de mooie sketch (was je nou net te laat??) Ik kom hem vast een keer van je lenen na de crisis....

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je met je nieuwe ijsbeer gemaakt Nelleke......ziet er leuk uit!
Groetjes Diny

!neke zei

Helemaal leuk die ijsbeer !
Mooie kaart !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Marfien zei

Mooie kleurtjes zitten in deze papiertjes, perfect voor de ijsbeer. Leuk dat hij een "vachtje" kreeg

Sarah zei

Bereleuke kaart! Alles past zo mooi bij elkaar! X

Rosina zei

Wat een prachtig kerstkaartje heb je met je nieuw gewonnen stans gemaakt Nelleke....alles past zooooo mooi bij elkaar!!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

SmilynStef zei

recycled products are awesome for die cutting ... so glad you helped us celebrate EARTH Day at Jingle Belles.

Gerrina zei

Echt lekker weer voor een ijsbeer :) Grapje; gefeliciteerd! Je hebt 'm meteen mooi gebruikt! Groetjes, Gerrina

Marja zei

Je hebt meteen al een superleuke kaart gemaakt met de ijsbeer!...prijsje is meteen goed in gebruik genomen.
Groetjes Marja.

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, leuke sketch, en die ijsbeer is super! Groetjes, Enny

Creatiels zei

Leuke ijsbeer en mooie kleurencombinatie. Knap resultaat.
Ook je vorige kaartjes zijn mooi gedaan.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog. Groetjes en hou jullie gezond
Els

Jantine zei

Heel leuk, Nelleke, mooie uitwerking van de sketch en die ijsbeer is echt lief.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Prachtig kerstkaart Nelleke en inderdaad een super leuke ijsbeer!
Fijne dag.

Marjan zei

Gave kaart, Nelleke. Mooi papier ook waartegen de witte ijsbeer heel goed uitkomt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die beer blijft leuk inderdaad, hij kijkt zo koddig vind ik en je hóórt hem haast sjokken.
Mooie kerstkaart heb je meteen met je gewonnen stans gemaakt Nelleke.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

Daphne zei

Dát is een mooie prijs, gefeliciteerd daarmee!!
Wat past het papier ontzettend mooi bij elkaar, oog dat zeg je zelf ook al.😁
Je bent wel precies hoor, alle randjes bij kleuren met een masker, pff.

Barbara zei

Such a lovely card Nelleke - that polar bear is precious!

lauren bergold zei

such a fabulous holiday card and a great "rescue" of that pretty packaging! so happy you could celebrate earth day with us at JINGLE BELLES!

Colien zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de mal, fijn dat je er blij mee bent! En ik heb je leuke bedankkaartje ontvangen, staat hier te pronken op de kast, dankjewel!! (beetje late reactie, sorry daarvoor)
grtz Colien

Deborah Frings zei

I think this is just lovely. Sorry to be so late commenting. Thank you for playing along with our Sparkle challenge at Christmas 24 Challenge. Deborah, DT.