Mijn lijst met blogs

dinsdag 5 mei 2020

Ronde kaart met sketch

5 mei vandaag. Tijd voor de nieuwe uitdaging bij de Egel.
We gaan een ronde kaart maken met een sketch. Een leuke sketch die niet moeilijk is. Ik maakte een enkele kaart die ik in een gestanste houder van Joy kan zetten. Het enige nadeel vind ik dat je eigenlijk stevig karton moet gebruiken, nu is het enigszins iel.  Maar nu lijkt het wel een beetje kant.
Papier is van een blok van de Aldi, het plaatje is van Sita, papier uit de restjesbak.
Verder spreekt het eigenlijk wel vanzelf.
Ik moet wel lachen dat iedereen veel met aan het opruimen is en daarvan kaartjes maakt. Ik ook hoor, het witte papier is gewoon een mooi stevig wit papier wat uit een af andere map komt die weg kon.
Gisteren juist met een heel projectje bezig geweest wat er al een hele poos lag.
Dat komt een andere keer.
Willen jullie weten wat mijn DT maatjes gemaakt hebben? Kijk vooral bij de Egel en op hun blogs.
Groetjes, Nelleke

10 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Een mooie kaart al moest ik wel goed kijken wat er op het plaatje stond . Leuke sketch .
Was net te laat om mee te doen met mijn Holland tegel,ook weer een leer om dit in de gaten te houden.
Een fijne dag .
groetjes Marjan.

Henriët zei

Mooie kaart Nelleke, en helemaal in mijn kleur.
Ik ben ook steeds flink aan het opruimen. Je moet wat met al die vrije tijd....
Groetjes van Henriët

Irene zei

Leuke uitdaging weer en mooie uitwerking Nelleke. Ik zat al te denken wat er achterop moest om de ronde kaart te laten staan maar zo'n beeldige standaard is natuurlijk top!
XxIrene

Daphne zei

Zo'n houder is voor een ronde kaart helemaal fijn!
Wat een mooi dp, van de Aldi zeg je, zo, dat kijk ik eigenlijk nooit naar dat soort dingen.
Ik ben ook héél erg mijn spullen die ijk heb aan het gebruiken, het geeft zo'n fijn gevoel!
Ik vind het een leuke challenge, ga zeker meedoen.

Scraptastisch zei

Mooi voorbeeld kaartje Nelleke en enig zo in de standaard! Je zei een beetje iel (leuk woord haha) Je kan er ook twee op elkaar plakken dan is het steviger!Fijne zonnige dag verder,
xx Gerie

Caroline zei

Mooie kaart in verschillende kleuren groen.|
Ook een leuke sketch weer!
Groetjes Caroline

Rosina zei

Heel mooi dit voorbeeldkaartje voor weer een leuke sketch challenge Nelleke...prachtig in deze groene kleurtjes en handig hoor zo een standaardje...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
dat groen vind ik heel leuk en fris staan! En ja iedereen is aan het opruimen als ik het zo lees. En oud spul aan het gebruiken. En er komen zulke leuke kaarten van!

!neke zei

Prachtige voorbeeldkaart Nelleke!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele frisse mooie kaart Nelleke. Sierlijk die standaard erbij.
Lieve groetjes Miranda